Mike's 6R TSI

@PoloDave

Niet verkeerd opvatten hoor, maar heb zoiets van led drl komt van een audi hoort ook op een audi... Maar goed ik moet gewoon overtuigd zijn zodra ik ze van dichtbij zie. Buitendat staat jouw gti er gelikt bij :)
 
KYC zei:
Ik vind die LEDjes ingebouwd in je koplamp/xenon echt super mooi Big Grin!!
Helaas heb ik al die dure mooie opties niet zoals Panoramadak, Xenon, LED DRL in de koplampen...
dat Alcantara/Leer bekleding ziet er ook super sjiek uit...

dat tip over de RNS315 is misschien ook wel beter want de dievengilde jatten echt vaak de RNS510...denk niet dat je een ingeslagen raam of een opengeknipte deur wilt...of als je echt perse groot scherm + DVD wilt kijken dan zijn er genoeg andere alternatieven zoals de ZENEC of de Pioneer navigatie toestellen (met afneembaar frontje). Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten ;)

Ik heb eens gekeken voor rns 315 en is wat uitgebreider dan een 310, weet iemand hoeveel meerprijs dat is bij een executive plus pakket
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!