Mike's 6R TSI

Beste mensen,

ik ben mike, 26 jaar oud en woont in maassluis omgeving rotterdam.
momenteel rij ik in een Golf 4 1.8t chipped, maar ben van plan om een nieuwe Polo 6R 1.2 TSI Highline aan te schaffen. ( offerte is al binnen)

De polo van de offerte ziet er als volgt uit:

1.2 tsi handgeschakeld Candy white 5 deurs Highline

meeruitvoering:
- executive pakket ( i.v.m. multimedia box en 6 speakers)
- alcantara leder pakket
- panoramische dak
- MF stuur
- elektrische ramen achter
- alarm plus

Toekomst plannen:
- RNS 510 ( geen rns 310 ivm geen volledig europa kaarten, harddisk, en kleiner scherm)
- 17 inch RH ZW1 8j & 8,5 J
- xenon en alle led aanpassingen
- vanaf de panoramische dak hoogglans zwart wrappen
- chiptuning ( ventura, JD ?!?)
etc..

Zijn er nog meer opties die ik zeker nog erbij moet nemen bij de meeruitvoering lijstje?
 
Welkom en mooie auto wordt het!
Ipv de RNS510 (trouwens zeer gewild diefstal object) kun je je dealer ook om de RNS315 vragen. De heeft wel ingebouwde Bluetooth, heel west Europa ingebouwd, maar geen harddisk. Maar die leg je toch gewoon aan je multimediabox?
 
ik wilde inderdaad de advance pakket nemen maar vind de ledjes niet mooi, als dat uitschakelbaar is dan overweeg ik om de advance pakket te nemen.

verder vraag ik me af wat verstandiger is:

sportonderstel met verlagingsveren of normaal onderstel met verlagingsveren.
dit zijn toekomst plannen maar wilde weten of de sportonderstel met verlagingsveren beetje te doen is.

schroefset is niks voor mij, dat heb ik nu onder mk4 turbo. omdat de verleiding om laag te gaan te groot is waardoor ik me voorlip aan gort rij.

DRL in de bumper is dat aan te raden om erbij te nemen? ik zie namelijk dat de highline model al voorzien is van DRL in de koplamp/xenon koplamp.
 
Wat is er mis met de ledjes?!?! ;)

Dagrijverlichting zit standaard in je koplamp, voor paar extra centjes kun je ze naast je mistlamp bestellen. Nieuwe auto's zonder dagrijverlichting worden niet meer gemaakt.
 
Een foto van mijn karretje met de standaard ledjes.
img1604i.jpg
 
Mooie bak skyracer!
Ik heb een zwarte gti gezien met die ledjes en vond het egt geen gezicht.
Maar op een witte versie staat het inderdaad niet slecht, advance pakket neem ik erbij :) thnx skyracer.

Zijn er trouwens wel forummers die uit rotterdam omgeving komen?
 
Ik vind die LEDjes ingebouwd in je koplamp/xenon echt super mooi Big Grin!!
Helaas heb ik al die dure mooie opties niet zoals Panoramadak, Xenon, LED DRL in de koplampen...
dat Alcantara/Leer bekleding ziet er ook super sjiek uit...

dat tip over de RNS315 is misschien ook wel beter want de dievengilde jatten echt vaak de RNS510...denk niet dat je een ingeslagen raam of een opengeknipte deur wilt...of als je echt perse groot scherm + DVD wilt kijken dan zijn er genoeg andere alternatieven zoals de ZENEC of de Pioneer navigatie toestellen (met afneembaar frontje). Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten ;)
 
Advance-pakket voor Polo Comfortline en Highline.
De Comfortline-, GTI- en Highline-uitvoeringen van de Polo zijn nu ook leverbaar met het nieuwe Advance-pakket, dat bestaat uit een panoramaschuifdak en bi-xenonverlichting met LED-dagrijverlichting. De waarde hiervan bedraagt 2.180 euro, maar de Volkswagen-dealer rekent slechts 1.410 euro.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!