Mijn vw polo gti 2019

Hallo mensen,

ik heb sinds een aantal dagen een volkswagen gti polo uit 2019.

ik ben wel tevreden met de auto alleen twijfel ik erg aan de velgen ivm verkoop. Ik rij er nu zelf in maar binnenkort wil ik hem adverteren. Wat raden jullie mij aan, de velgen zo laten staan of brescia velgen eronder zetten?
Ik weet eerlijk gezegd ook niet precies of de Dotz banden die er nu op zitten interessant genoeg zijn voor de verkoop of niet.

tips altijd welkom!
 

Bijlagen

  • 4FFDF34A-46AC-4C92-BEFB-6D97ED4ABC0C.jpeg
    4FFDF34A-46AC-4C92-BEFB-6D97ED4ABC0C.jpeg
    72.4 KB · Weergaven: 105
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
Ik zou hem in ieder geval even wassen ;) Is denk ik stuk smaak, maar ik denk dat de auto op originele wielen (en banden) meer oplevert omdat dat meer de indruk geeft dat er netjes mee is omgegaan dan wanneer after market spul gemonteerd is. Zeker als je de huidige wielset nog apart kan verkopen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
gevalletje handel; zie hier

 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en DannyX
In een ander verkoop topic bied je 18 inch sportvelgen te koop aan, met een steek 5x112. Het lijken de velgen te zijn die onder deze GTI zitten. In dat geval is de steek 5x100. Persoonlijk vind ik deze velgen niet mooi onder een GTI en zou ik voor origineel gaan of iets anders.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
hallo,

de auto gebruik ik wel gewoon zelf, maar stel dat iemand hem wilt overnemen dan vind ik dat ook geen probleem en we zijn er allebei tevreden mee.
 
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
In een ander verkoop topic bied je 18 inch sportvelgen te koop aan, met een steek 5x112. Het lijken de velgen te zijn die onder deze GTI zitten. In dat geval is de steek 5x100. Persoonlijk vind ik deze velgen niet mooi onder een GTI en zou ik voor origineel gaan of iets anders.

uhm inderdaad, dat begrijp ik. Bedankt voor de tip!
 
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
5E22DF7C-37DD-45A4-9804-17B539165A58.jpeg
Deze zitten er nu op bij mij, en enige dat goed overeenkomt is de zwarte kleur van de velgen op de witte kleur van de auto.
Wat voor maat velg is het? Lijken op 15 inch velgen. Wat ik al zei, het plaatje moet kloppen. Persoonlijk vind ik de combi die je nu hebt niet mooi staan. Zou eerder gaan voor of een origineel setje 18 inch of de Borbet Y in zwart 18 inch.

ohh, en ff die spiegelkappen zwart maken. Past mooi met de zwarte velgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Wat voor maat velg is het? Lijken op 15 inch velgen. Wat ik al zei, het plaatje moet kloppen. Persoonlijk vind ik de combi die je nu hebt niet mooi staan. Zou eerder gaan voor of een origineel setje 18 inch of de Borbet Y in zwart 18 inch.

ohh, en ff die spiegelkappen zwart maken. Past mooi met de zwarte velgen.

het zijn18 inch velgen en bedankt voor de suggestie!
 
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!