Mijn Volkswagen app update

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Kreeg zojuist dit bericht van de app ontwikkelaar van de mijn Volkswagen app.




Push notificaties

Met name wanneer er sprake is van een slechte internetverbinding worden de push notificaties zoals bijvoorbeeld ‘voertuig niet afgesloten na 10 minuten’ of ‘verplaatsing bij contact uit’ niet altijd tijdig verstuurd. Dat werd als onprettig ervaren en daarom hebben we deze tijdgebonden notificaties uit de app verwijderd.

Over de push notificaties als de portieren van mijn auto worden geopend of dat iemand met mijn auto er van door gaat, dat zou erg onhandig zijn als deze functies komen te vervallen vind ik.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Met name wanneer er sprake is van een slechte internetverbinding worden de push notificaties zoals bijvoorbeeld ‘voertuig niet afgesloten na 10 minuten’ of ‘verplaatsing bij contact uit’ niet altijd tijdig verstuurd. Dat werd als onprettig ervaren en daarom hebben we deze tijdgebonden notificaties uit de app verwijderd.
Wtf, omdat iets niet altijd werkt (maar 90% van de tijd wel) wordt het eruit gehaald?! De reden dat ik de app uberhaupt gebruik is vanwege deze notificaties mocht er wat gebeuren. Wat balen weer dit...
 
Wtf, omdat iets niet altijd werkt (maar 90% van de tijd wel) wordt het eruit gehaald?! De reden dat ik de app uberhaupt gebruik is vanwege deze notificaties mocht er wat gebeuren. Wat balen weer dit...
Ja ik heb VW via FB messenger benaderd voor uitleg maar ja.. standaard verhaal... Dat het klopt dat dit wordt verwijderd..

Wellicht als meer mensen hierover klagen dat ze er toch iets mee doen. Nu idd "oh wacht het werkt niet, goed laten we er maar mee stoppen... "



Ja jammer idd.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Update heeft inmiddels plaatsgevonden en idd de notificaties zijn verwijderd..☹️. Regent klachten bij de app recensies. Hopelijk doen ze er iets mee.. maar ben bang van niet...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
ben dit al even aan het volgen, en vraag mij af welke app dit juist is dat jullie gebruiken. wat kan je er allemaal mee en werkt dit ook voor mij dan?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
denk niet dat ik een "mijn volkswagen module" in mijn wagen heb dacht ik.
heb de link ook es bekeken en heb in de App Store gezocht maar deze vind hij precies niet.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!