Mijn R-line bumper is gewrapped of iets in die richting! How to?

Hallo leden. Ik heb een R-line bumper gekocht via ebay. Toen die binnen kwam schrok ik even. In plaats van een zwarte kreeg ik een gouden bumper binnen. Na wat onderzoek bleek dat de bumper is gewrapped of iets in die richting. Hij is zo strak gewrapped dat ik werkelijk dacht dat ik de verkeerde kleur binnen kreeg. In de mail stond dat ie gewrapped is tegen beschadiging. Heel erg professioneel gedaan, maar hoe krijg ik dit eraf? Het lijkt net een vastgekoekte verflaag. Met een fohn? En zoja, laat het dan zomaar los of moet je nog iets doen. Ik heb namelijk geen zin om de bumper te beschadigen. Is het trouwens wel goed voor de lak om een fohn erop te zetten? Iemand in de buurt van Rotterdam die dit voor mij wilt doen?
2mruvyb.jpg
 
Probeer even bij een randje bijvoorbeeld bij die punt linksbovenin of je het bruine een stukje los kunt trekken door met je vinger te wrijven over het randje mocht er dan een stuk loskomen trek je het in een keer eraf lijkt me

fohnen zou ik op een onopvallande plek ergens proberen kijken of t dan loskomt
 
haha dat is de auto van een chick die ik ken (HEEL DIK) Stick Out Tongue (Duits). De auto was zwart. Uit ervaring kan ik vertellen dat er 2 verschillende soorten Folies zijn.
Permanente Folie na 3 dagen niet meer benaderbaar!
Niet Permanent dus verwijderbaar! Waarschijnlijk is de algehele auto gewrapped met permanente folie :) Je zult de bumper helemaal plak vrij moeten maken en ook nog opnieuw moeten laten spuiten.. Een beetje jammer maar ja shit happens.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!