Mijn Polo AW

Goedemiddag Polo rijders,
Al enige tijd in het bezit van mijn Polo AW uit 2018. Nu, te laat, lid geworden van het Polo forum. Wel al veel leuke & interessante dingen kunnen lezen als 'gast'.
Ik ben eigenaar van een 2018 Polo AW Highline 1.0 TSI 116pk handbak. (update: foto inmiddels bijgevoegd)
Inmiddels al wat kleine aanpassingen doorgevoerd, waaronder verlagingsveren van Eibach. Een originele R-line/GTI dakspoiler kon niet ontbreken. Zodoende deze ook geplaatst.
Hoop hier veel informatie op te doen over de Polo & te kunnen delen.IMG_2338.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
Goedemiddag Polo rijders,
Al enige tijd in het bezit van mijn Polo AW uit 2018. Nu, te laat, lid geworden van het Polo forum. Wel al veel leuke & interessante dingen kunnen lezen als 'gast'.
Ik ben eigenaar van een 2018 Polo AW Highline 1.0 TSI 116pk handbak. (update: foto inmiddels bijgevoegd)
Inmiddels al wat kleine aanpassingen doorgevoerd, waaronder verlagingsveren van Eibach. Een originele R-line/GTI dakspoiler kon niet ontbreken. Zodoende deze ook geplaatst.
Hoop hier veel informatie op te doen over de Polo & te kunnen delen.IMG_2338.jpeg
Welkom, gave auto!

Wat een ontzettend gave foto! Ook een vliegtuig fan zo te zien?
Hoe kom je bij deze locatie? (ik vraag dit voor een vriend ;))

Veel leesplezier en veilige km's gewenst! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
Welkom, gave auto!

Wat een ontzettend gave foto! Ook een vliegtuig fan zo te zien?
Hoe kom je bij deze locatie? (ik vraag dit voor een vriend ;))

Veel leesplezier en veilige km's gewenst! :cool:
Dank! @Shibybob @Thomaskol
Vliegtuig fan valt mee, wel erg mooi om te zien✈️. Ben zelf ook erg blij met de foto.
Vliegtuigen niet altijd aanwezig op die baan, windrichting afhankelijk.
Ben benieuwd naar jullie foto’s

Locatie: https://maps.app.goo.gl/cqZujeMDRLqMKM2D9?g_st=ic
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en Shibybob
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!