KevinBluemotion
Nieuw lid
Hallo,
Ik stel mij ook maar even voor! Ik ben Kevin, 24 jaar oud en kom uit Roosendaal.
In Februari de auto besteld en eind Juli eindelijk afgeleverd!
De uitvoering van de auto is Comfort line 1.2 TDI Bluemotion, Kleur van de auto is zwart met donkere/grijs uitvoering bekleding met de volgende opties:
- Mistlampen
- 15" Lichtmetalen velgen
- Middenarmsteun voor
- Klein leder pakket
- Centrale deurvergrendeling met afstandbediening
- Cruise Control
- Dagrijverlichting
- Chroom pakket
- Buitenspiegels, deurgrepen en bumpers in carosseriekleur
- Climatronic volledig automatische klimaatregeling
- Electrische en verwarmde buitenspiegels
- Volkswagen navigatiesysteem RNS-310
- Kleuren touchscreen in de middenconsole
- Mp3 ondersteuning
- 6 luidsprekers
- Multimedia aansluitbox (ipod, usb, mp3speler etc)
- Klasse 3 alarmsysteem
- Bluetooth handsfree van volkswagen met kleuren touchscreen
- Bochtenverlichting
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
Nu juist Xenon set besteld met fitting H7 moet helaas nog wel even wachten tot sinterklaas :roll: en ook nog Led stadslichten (w5w) en led mistlampvervangers, Ben vooral van de laatste zeer benieuwt naar het resultaat en effect!
Nog niks aan de auto veranderd verders, zal binnenkort enkele fotos plaatsen!
Volgende week ook beginnen met de inbouw van een geluidsset, zie er alleen nog tegen op om de plus kabel van de batterij naar de kofferbak door te voeren, heeft iemand hier misschien nog tips voor? Ik wil ook even de radio los schroeven en kijken of ik met een of andere iso stekker de luidspreker kabels kan aftappen voor om te zetten naar RCA outputs voor naar de versterker te sturen! Tips zijn altijd welkom
Groetjes Kevin!
Ik stel mij ook maar even voor! Ik ben Kevin, 24 jaar oud en kom uit Roosendaal.
In Februari de auto besteld en eind Juli eindelijk afgeleverd!
De uitvoering van de auto is Comfort line 1.2 TDI Bluemotion, Kleur van de auto is zwart met donkere/grijs uitvoering bekleding met de volgende opties:
- Mistlampen
- 15" Lichtmetalen velgen
- Middenarmsteun voor
- Klein leder pakket
- Centrale deurvergrendeling met afstandbediening
- Cruise Control
- Dagrijverlichting
- Chroom pakket
- Buitenspiegels, deurgrepen en bumpers in carosseriekleur
- Climatronic volledig automatische klimaatregeling
- Electrische en verwarmde buitenspiegels
- Volkswagen navigatiesysteem RNS-310
- Kleuren touchscreen in de middenconsole
- Mp3 ondersteuning
- 6 luidsprekers
- Multimedia aansluitbox (ipod, usb, mp3speler etc)
- Klasse 3 alarmsysteem
- Bluetooth handsfree van volkswagen met kleuren touchscreen
- Bochtenverlichting
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
Nu juist Xenon set besteld met fitting H7 moet helaas nog wel even wachten tot sinterklaas :roll: en ook nog Led stadslichten (w5w) en led mistlampvervangers, Ben vooral van de laatste zeer benieuwt naar het resultaat en effect!
Nog niks aan de auto veranderd verders, zal binnenkort enkele fotos plaatsen!
Volgende week ook beginnen met de inbouw van een geluidsset, zie er alleen nog tegen op om de plus kabel van de batterij naar de kofferbak door te voeren, heeft iemand hier misschien nog tips voor? Ik wil ook even de radio los schroeven en kijken of ik met een of andere iso stekker de luidspreker kabels kan aftappen voor om te zetten naar RCA outputs voor naar de versterker te sturen! Tips zijn altijd welkom

Groetjes Kevin!