Mijn polo 6R :: 2009 Volkswagen Polo 6R

Die DRL ledjes zitten die achter het glas van je mistlamp? zoja kan je een how-to en/of onderdelen die je gebruikt hebt plaatsen?

klopt de leds zitten in de mistlamp unit. Hoe het gemaakt is is vrij lastig uit te leggen omdat ik dit volledig zelf gebouwd heb naar de vorm van de mistlamp. heb losse lenzen besteld en losse leds en toen maar aan de knutsel gegaan. Er zit ook een PWM sturing achter zodat als de auto op contact gaat de DRL op 95% brandt en als de dimlichten aangaan deze dimmen naar ongeveer 30%. zoals de orginele DRL ook doet. :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
klopt de leds zitten in de mistlamp unit. Hoe het gemaakt is is vrij lastig uit te leggen omdat ik dit volledig zelf gebouwd heb naar de vorm van de mistlamp. heb losse lenzen besteld en losse leds en toen maar aan de knutsel gegaan. Er zit ook een PWM sturing achter zodat als de auto op contact gaat de DRL op 95% brandt en als de dimlichten aangaan deze dimmen naar ongeveer 30%. zoals de orginele DRL ook doet. :)
ik vind dit ook zeer mooi gemaakt. en wil dit eigenlijk ook op deze manier hebben in "my polo" alleen zat ik te denken aan de DRL units van mercedes. maar jij zeg dat je losse lenzen & leds heb gebruikt !? mag ik vragen waar je zulke losse lenzen haalt / besteld. want dan ken ik dit misschien ook zo in mekaar zetten. nog één vraagje je mistlicht werk op deze manier ook gewoon nog steeds ? Gr. Robbie
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!