Mijn nieuwe project: RNS510 in een 9N3

Ik zou inderdaad ook gaan voor iets dat bij de auto past. Echter de hele reden voor mij om een "modernere" pasvorm radio in te bouwen was het grotere scherm. Daarom heb ik voor deze tablet style radio gekozen. Werkt perfect, en zitten alle functies op die ik wilde. Ziet er niet het mooiste uit vind ik persoonlijk, maar vind de functionaliteit (voor in deze 13 jaar oude Polo weliswaar) belangrijker dan de looks. Zou natuurlijk anders zijn als ik een modernere Polo zou hebben, maar dan heb ik het standaard 2-din probleem niet meer :)

tempImageexR3OK.jpg
Als het maar werkt voor jou, dat is het belangrijkste! Mooi helder scherm ook. Dimt ie in t donker?
 
Een vraag: Waarom een RNS510? En niet de RCD330plus met apple carplay en android auto?


Tevens: is het niet een idee om je te verdiepen in 3D printing? heb thuis een printer staan, als je een .stl aanleverd, zou ik eventueel kleine objecten (220x220x250mm) voor je kunnen printen in PLA (temperatuurresistent tot +/- 80 graden)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Heb ik idd ook naar gekeken! Helaas is dit voor mij geen optie omdat ik dan geen plaats meer heb voor de 2 schakelaars voor mijn stoelverwarming... Ik heb nu een android radio gekocht speciaal voor dit model Polo (en andere transporters en passats enzo :)
werkt het goed? heb je foto's/linkje?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Voor wie zn dashbord frame zoekt ik heb er nog 1Screenshot_20210524-041548_AliExpress.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
Een vraag: Waarom een RNS510? En niet de RCD330plus met apple carplay en android auto?


Tevens: is het niet een idee om je te verdiepen in 3D printing? heb thuis een printer staan, als je een .stl aanleverd, zou ik eventueel kleine objecten (220x220x250mm) voor je kunnen printen in PLA (temperatuurresistent tot +/- 80 graden)
Het ging mij voornamelijk over de "pasvorm", en deze is bij een RNS en een RCD gelijk. Technisch gezien past deze pasvorm niet in het dashboard van een 9N3 omdat ik dan de knoppen voor o.a. stoelverwarming met geen mogelijkheid meer kwijt zou kunnen, dus ik heb maar een radio gekocht die een "originele" pasvorm heeft. Alsnog bedankt voor het aanbod!
 
De radio werkt perfect! Canbus gerelateerde dingen (aan/uit en verlichting etc.) werken prima samen, en de kwaliteit van het display is ook meer dan prima voor een radio die €100,- kost. Hier het linkje!
Oh, en qua opstarten duurt het +- 5 seconden. Alleen als de accuspanning te laag wordt dan schakelt 'ie volledig uit en duurt het opstarten langer (heb ik met mijn nieuwe accu nog nooit last van gehad trouwens).

Oh en @dov aangezien jij (gok ik) wel wat verstand hebt van android radio's, heb ik een kleine vraag. Als ik mijn CarPlay dongle (linkje van mijn dongle) op de USB aangesloten heb, sluit hij iédere applicatie waaronder de gewone FM radio na +- 15 seconden af. Dit gebeurt niet als ik de dongle uit de USB trek. Heb jij toevallig een idee waardoor dit komt of hoe ik dit op kan lossen? :)
 
Oh, en qua opstarten duurt het +- 5 seconden. Alleen als de accuspanning te laag wordt dan schakelt 'ie volledig uit en duurt het opstarten langer (heb ik met mijn nieuwe accu nog nooit last van gehad trouwens).

Oh en @dov aangezien jij (gok ik) wel wat verstand hebt van android radio's, heb ik een kleine vraag. Als ik mijn CarPlay dongle (linkje van mijn dongle) op de USB aangesloten heb, sluit hij iédere applicatie waaronder de gewone FM radio na +- 15 seconden af. Dit gebeurt niet als ik de dongle uit de USB trek. Heb jij toevallig een idee waardoor dit komt of hoe ik dit op kan lossen? :)
ik heb geen idee, misschien omdat ie dan per se muziek via carplay wilt afspelen? Ik heb het probleem met een andere unit dat zodra je gebeld wordt de unit van carplay af gaat waardoor je niet kunt bellen :s ben niet zo thuis met die android units
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!