Mijn niet polo :P

Vandaag een beetje pech met mijn niet polo Stick Out Tongue

dat is toch wel een grotere hobby nog als mijn polo moet ik eerlijk toegeven..


uitlaatsteun gescheurd :S

Foto7DHSN8CI-1.jpg


FotoV4TB8GIG-1.jpg
 
Maik zei:
Nice..zelf ben ook nog steeds een keer van plan me motor rijbewijs te halen. Het lijkt me toch zo heerlijk. Maar wel balen van die uitlaatsteun.. is het nog een beetje te fixen

Jaah is zo gedaan.. laat het alu stuk dat is gescheurd door een maat van mij in RVS maken. Is denk ik volgende week klaar. De demper etc ligt er al vanaf heb ik net gedaan. Verder moet ik nog ff een "slangenklem" halen.. maar wel een originele want ik ga er geen habbiebabbie motor van maken dus alleen maar originele onderdelen :Y. Dus eind volgende week is het weer gedaan denk ik :)
 
Johan zei:
heb zelf echt helemaal niets met motoren, maar hij ziet er wel echt bruut uit!
hoeveel cc is zo'n ding nou? en watvoor soort blok zit eronder?


Deze is nou 636cc... kawasaki heeft een aantal jaar "vals gespeeld" met straat motoren.. normaal is een 600cc.. 599cc die hebben ze voor dit model ook.

Is een kawasaki zxr blok. Met zo'n 120 pk op het achterwiel fabrieksopgave.. :Y
 
Mooi Ninja beest heb je daar!!!
Als er iets is waar ik nog ooit zeker voor ga is het mijn motor rijbewijs :lol: ...
Hoewel de cbr of gsx-r 600 mij meer aanspreken dan de Ninja, maar das persoonlijk...
Hij is hoe dan ook erg vet!
 
Leuke fiets! De kleur vind ik echt helemaal geweldig!

Zelf staat er in de schuur bij mij een Yamaha R1 met powercommander in het uiteraard Yamaha blauw.... Hmmmmmm, lekkah!!!!

Voordeel is dat je dan met de auto niet meer zo hard hoeft he... er komt toch niks id buurt bij de kracht van zo'n brommert!

Drive safe!!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!