Mijn IBIZA CUPRA/BOCANEGRA

Hoi allemaal!

Ik heb mij al een tijdje geleden geregistreerd maar nog geen voorstelronde gedaan. Ik ben Bas, 19 jaar en inmiddels in het bezit van een SEAT IBIZA BOCANEGRA. Ik heb voor mijn Bocanegra een IBIZA 6J5 gehad (105PK Sport Up) maar deze behaalde onlangs zijn 183.000KM en vond dat het wel tijd was voor mijn "dreamcar". In medio oktober/november heb ik mijn Bocanegra met maar liefst 34.000KM mogen ophalen. Voelt toch altijd goed: een auto kopen.

Enkele opties en specs:
- 17" Cupra velgen;
- Panoramadak;
- 1.4 TSI 180PK (olieboot);
- Bocanegra interieur;
- Compressor en Turbo;
- Auto-Xenon verlichting;
- LED achterlichten;
- 7-traps DSG automaat;

To-Do list:
- Nieuw velgenset (NIU INGOLSTADT);
- SC Sport Up spoiler;
- EIBACH PRO verlagingskit van ca. 2-3CM;

ecCwrf0.jpg

s7oufPu.jpg

gssKlXn.jpg
 
Seat  BOCANEGRA 6J1  1,4 TSI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Peppergrey
Nice dikke bocanegra met de seat sport brembo set :rolleyes:

Dat was een optie zeker zoals bij de ibiza 6L's?

Bij de leon cupra kan je ook voor de brembo kit gaan, optie van 3000€ ofzo. Hoop gezever met de homologatie in Belgie hier, maar wel dik en zeer goeie stoppers. :mrgreen:

Iets latere reactie: ik weet niet of het een BREMBO set is. Het is inderdaad wel een extra optie geweest. Je kunt de Bocanegra ook krijgen zonder de sportremmen.

/
Direct ff op zoek gegaan. Gaat om AP-RACING klauwen. Dit set kwam, net zoals met de 6L's, ook met een volwaardig SEAT-CUPRA wiel thuiskomer. Optie van zeker 2/3K.
 
Seat  BOCANEGRA 6J1  1,4 TSI 180PK 
Direct ff op zoek gegaan. Gaat om AP-RACING klauwen. Dit set kwam, net zoals met de 6L's, ook met een volwaardig SEAT-CUPRA wiel thuiskomer. Optie van zeker 2/3K.

Dat klopt helemaal :) Tegenwoordig zijn deze setjes nog steeds aardig wat waard op de het internet, als je een advertentie kan vinden.

Welkom nog! Erg mooie boca. Wellicht spreken we elkaar op de volgende M&G nog
 
Dat klopt helemaal :) Tegenwoordig zijn deze setjes nog steeds aardig wat waard op de het internet, als je een advertentie kan vinden.

Welkom nog! Erg mooie boca. Wellicht spreken we elkaar op de volgende M&G nog
Heb daar eigenlijk niet eens bij stil gestaan. Wie weet! Je hebt iig een mooie Seat FR op je PF staan! :)
 
Seat  BOCANEGRA 6J1  1,4 TSI 180PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!