Showroom Mijn 1e Volkswagen

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Gisteren na 11 jaar lang in een fel blauwe Peugeot 207 (mijn 1e auto) te hebben gereden, heb ik deze afgelopen vrijdag ingeruild voor deze Polo AW Comfortline Executive.
Parkeersensoren
ACC
Alarm klasse 3
Navigatie
Android Auto

Morgen wat coding aanpassen laten verrichten. En mogelijk binnenkort LED achterlichten, denk de donkerkleurige, heeft deze dan ook 2 achteruitlichten, nu heb ik 1 achteruitlicht.
Tot nu toe erg blij, heb positieve reacties ontvangen over de auto. Sommige denken dat het een Golf is :) Polo foto.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Komende week1 jaar oud mijn Polo AW en ik ben er nog steeds heel blij mee en ook met dit forum veel geleerd hier.

Vandaag in Le Touquet geweest (France) deze foto gemaakt bij zonsondergang. Zelfs Franse voorbijgangersIMG_20200901_185239~4.jpg aan de boulevard vonden het een mooie Duitse auto .

Aanpassingen:
VW Black LED verlichting achter.
USB aansluiting handschoenenkastje
Coding aanpassingen
Spraakbediening
Led verlichting interieur en kofferbak
Achteruitrijcamera embleem.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Carlito en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!