Middenarmsteun voor

Haha inderdaad, grof geweld!

Zitten op de plastic pieletjes, twee metalen klemmetjes. Die klemmen zich goed vast! Die zou ik dus ook overzetten op je nieuwe armsteun, als ze daar niet op zitten.
Een tang en grof geweld moet genoeg zijn.

Bij het monteren, sla er ff goed op, zodat je zeker weet, dat die klemmetjes vastzitten op de rest van de middenconsole!
 
Haha inderdaad, grof geweld!

Zitten op de plastic pieletjes, twee metalen klemmetjes. Die klemmen zich goed vast! Die zou ik dus ook overzetten op je nieuwe armsteun, als ze daar niet op zitten.
Een tang en grof geweld moet genoeg zijn.

Bij het monteren, sla er ff goed op, zodat je zeker weet, dat die klemmetjes vastzitten op de rest van de middenconsole!

Bij welke site heb jij de armsteun besteld, en moest jij die klemmetjes ook over zetten? en is dit makkelijk te doen?
 
Die combinatie waarbij je ook je bekerhouders behoudt is volgens mij niet op de markt. De normale armsteun is namelijk zoals hier getoond:
Armsteun VW Polo 9N/9N2/9N3 zwart stof (01-) - Cargoods

Er bestaat er ook een van kamei met steunbeugels voor tussen de stoelen alleen kan je daarbij ook je bekerhouders niet meer gebruiken.

Als je perse een bekerhouder wilt kan je met een beetje creativiteit wel een bekerhouder op de armsteun schroeven of plakken...
http://www.gomaxx.com/Interieur-Comfort/Interieur/Bekerhouders/584-Bekerhouder.html

Bij de eerste link. Nee joh het is super eenvoudig. Ze zitten allen erg vast ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!