Middenarmsteun voor

Goedenavond,

Weet iemand een adresje waar ik een armsteun kan halen?
Ik heb een Polo 9N 3drs uit 2004. Vooral op lange ritten mis ik die.
Ik heb al een paar keer gezocht maar nog zonder resultaat. Wat ik echter wel wil is dat mijn bekerhouders tussen de voorstoelen behouden blijven want die heb ik ook niet in mijn dashboard :)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Die combinatie waarbij je ook je bekerhouders behoudt is volgens mij niet op de markt. De normale armsteun is namelijk zoals hier getoond:
Armsteun VW Polo 9N/9N2/9N3 zwart stof (01-) - Cargoods

Er bestaat er ook een van kamei met steunbeugels voor tussen de stoelen alleen kan je daarbij ook je bekerhouders niet meer gebruiken.

Als je perse een bekerhouder wilt kan je met een beetje creativiteit wel een bekerhouder op de armsteun schroeven of plakken...
http://www.gomaxx.com/Interieur-Comfort/Interieur/Bekerhouders/584-Bekerhouder.html
 
Ik heb 'm binnen. Eerste indruk is goed. Kwaliteit kan ik nog niet veel over zeggen, maar zo ver het functioneert staat het naar zijn prijs. Met andere woorden: als armsteun zal het prima functioneren, maar je moet er niet op gaan zitten.

Het wordt nog wel een klusje om 'm mooi te spuiten (wat ik al dacht). En het stof opnieuw bekleden wordt nog iets pittiger, omdat dat bovenstuk er niet zo gemakkelijk van af te halen is.
 
Op dit moment haal ik even niets uit Hong Kong vanwege iets dat voorgevallen is helaas. Veel duurder is ie overigens niet (en al in de goede kleur, duh).

Ik ga morgen even verf halen en wanneer ik tijd heb aan de slag. Ik zal het bijhouden in mn topic ;).
 
armsteun plaatsen

Die combinatie waarbij je ook je bekerhouders behoudt is volgens mij niet op de markt. De normale armsteun is namelijk zoals hier getoond:
Armsteun VW Polo 9N/9N2/9N3 zwart stof (01-) - Cargoods

Er bestaat er ook een van kamei met steunbeugels voor tussen de stoelen alleen kan je daarbij ook je bekerhouders niet meer gebruiken.

Als je perse een bekerhouder wilt kan je met een beetje creativiteit wel een bekerhouder op de armsteun schroeven of plakken...
http://www.gomaxx.com/Interieur-Comfort/Interieur/Bekerhouders/584-Bekerhouder.html

Beste Xander,

de eerste link die je stuurde van Cargoods, weet je ook of deze armsteun makkelijk te monteren is?
 
Beste,

Net zoals Soedje, wil ik ook een middenarmsteun monteren in mijn polo 9n, ik heb echter nu al een probleem.
om deze middenarmsteun te plaatsen, moet het oude kunststof worden verwijderd.

Dit lukt niet omdat de voorkant ( kant van neus) vast blijf zitten aan de andere kuntstof onderdelen.
kunt iemand mij uitleggen hoe ik dit het beste kan verwijderen.

DSCF0018.jpg
 
Je kan hem een beetje schuin houden en dan optillen of eerst de handremhoes demonteren (aan de onderkant zit een lipje, deze kan je omlaag wikken met een schroevendraaier).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!