Midden armsteun polo 9n3

Woefer

Actief lid
423
127
43
Hallo

Ik heb een vraagje over de midden armsteun van mijn polo. Ik heb lang zitten denken over de armsteun van cargoods. Deze wilde ik
Armsteun VW Polo 9N/9N2/9N3 zwart stof (01-) - Cargoods
Maar na het bekijken van wat foto's hier op het forum en even wat gegoogled te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik deze beter kan kopen AANBIEDING Armsteun VW Polo 9N/9N2/9N3 zwart stof (01-) - Cargoods
Hiervan zie je namelijk minder goed de overgang van zwart naar grijs omdat dit toch achter de stoelen zit en onder de armsteun.
Mijn vraag is nu of ik voor deze armsteun gaten moet gaan maken in mijn middenconsole. Omdat hij dus in de beker houder komt te zitten. Als dit zo is is het ook niet meer mogelijk om hem een beetje te verstevigen met schroeven omdat je dan in de originele moet gaan boren of zoiets dergelijks.
Of kloppen mijn ideen niet?
 
Hee Woefer

Ik zelf heb ook zo'n armsteun besteld ik had die van 39 besteld en bij mij kreeg ik hem moeilijk in mijn 9N, het paste net niet, ook liet de kwaliteit van het materiaal voor mij aan de wensen over dus ik heb hem weer teruggestuurd als ik jou was zou ik proberen om iets origineel van VW te bemachtigen als dat überhaupt bestaat, met die van 29 heb ik geen ervaring
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Ik heb vanmiddag een auto sloper opgebeld en had gevraag om een originele midden console met armsteun want mijn asbakje gaat ook nie open dus ik dacht koop meteen een hele andere console maar hij vroeg 250 euro voor de hele consoLe want had begrepen dat als je een originele armsteun wil moet je de voor kant ook vervangen dat werd mij verteld bij de dealer of klopt dit niet. Dus ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar een originele midden armsteun tweedehands maar die zijn er niet zoveel ben ik achter gekomen.
 
Kamei armsteunen zijn de originelen, deze zet je vast met een bout in je stoelrails. Kan je ook nog gewoon nieuw kopen. Zelf heb ik destijds deze gekocht: !! Biete Qualitätsarmlehne inkl. Farbanpassung für 9N/9N3 !! : V: Interieur ben er erg tevreden mee. Deze klik je in de bekerhouders en zet je extra vast door schroeven.

Wel beetje raar verhaal van de sloper, de bekerhouder is een apart stuk.
 
Ik heb vanmiddag een auto sloper opgebeld en had gevraag om een originele midden console met armsteun want mijn asbakje gaat ook nie open dus ik dacht koop meteen een hele andere console maar hij vroeg 250 euro voor de hele consoLe want had begrepen dat als je een originele armsteun wil moet je de voor kant ook vervangen dat werd mij verteld bij de dealer of klopt dit niet. Dus ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar een originele midden armsteun tweedehands maar die zijn er niet zoveel ben ik achter gekomen.
 
Ook ik heb degene van de eerste link gemonteerd. Is indd niet super stevig maar ik heb
aan beide kanten van de armsteun blokjes gelijmd waardoor hij mooi tussen mn stoelen
vast klemt! Rij er ondertussen bijna een jaar mee en ben er super tevreden over!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!