midden armsteun Polo 9n3

armsteun

Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en sinds februari in bezit van een Crosspolo(2006).
Ook ik zou zo een zelfde armsteun willen plaatsen maar weet ook niet goed hoe!
Moet je nu de oude console verwijderen of de armsteun er gewoon overheen
schuiven?
Groetjes Marcel
 
Volgens mij heb ik dezelfde, alleen in het zwart.
Montage is eigenlijk vrij eenvoudig. Trek eerst de handrem aan.
Daarna haal je het huidige deel wat onder de handrem zit los. Deze zit vastgeklemd, met een beetje kracht trek je de console er zo van af.
Vervolgens schuif je de handrem door de uitsparing in het midden van de armsteun en klik je m in de bestaande uitsparinkjes vast. Om het geheel nog wat steviger te maken zet je de armsteun aan de achterkant met 2 schroefjes vast. Deze zijn meegeleverde zelftappertjes die je eenvoudig in de vloerbedekking kan draaien. Suc6!
 
Ik ben zeer tevreden over de armsteun. Hij ziet er precies hetzelfde uit als het origineel, maar voelt weliswaar minder stabiel aan. Hier kan je verder vrij weinig aan doen. De hoogte is perfect, je kan m ook makkelijk omhoog klappen. Het opbergvak is ook groot zat. Een nadeel is dat je de handrem niet meer helemaal omhoog kan aantrekken, maar wel ruim voldoende om m op de handrem te zetten.
Als je t perfect wilt moet je een Kamei armsteun kopen à € 149,-
 
Ik heb een precies dezelfde armsteun gekocht. Maar net zoals Roy was ie iets minder stabiel dan ik had gehoopt achterin de armsteun is ie gewoon leeg met geen bevestigingspunten net zoals de originele cover met bekerhouders die er normaal zat. Is er geen oplossing voor om buiten de 2 schroefjes het toch stabieler vast zetten?

Trouwens verders een prima aanvulling op mijn polo!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Ik heb de armsteun in mijn auto gemonteerd en heb aan de zijkanten aan beide kanten 2 schroefjes gegeven waardoor hij nu wat stabieler is zeer fijn moet ik zeggen! en de schroefjes vallen niet eens op omdat je stoelen ervoor zitten.
 
@skytunecross

Leuk cadeau! Teminste een cadeau waar je iets aan hebt! ;)
Gefeliciteerd alvraag wanneer is de verjaardag? Big Grin

Ontopic: over het algemeen is de middenarmsteun wel redelijk degelijk vind ik zelf maar je hebt echter wel die 4 schroefjes aan bijdekanten nodig anders zit ie gewoon los..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!