mib 2 firmware

Dag @Rainesh,

Heb het onderstaande MIB2 systeem. Het is nooit van ze leven geupdate, kan ik dit doen? Is het ingewikkeld zonder dat ik functies verlies zoals carplay? Is het ook mogelijk om functies erbij te zetten?

Op de forums zie ik dat jij er veel vanaf weet. Hoor het graag. Ben IT expert maar ondanks dat kan ik wel wat tips en trick gebruiken.





EF34472D-43C7-45D3-B4F0-C30F8E48D653.jpeg
 
Polo  6C  95pk BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Dag @Rainesh,

Heb het onderstaande MIB2 systeem. Het is nooit van ze leven geupdate, kan ik dit doen? Is het ingewikkeld zonder dat ik functies verlies zoals carplay? Is het ook mogelijk om functies erbij te zetten?

Op de forums zie ik dat jij er veel vanaf weet. Hoor het graag. Ben IT expert maar ondanks dat kan ik wel wat tips en trick gebruiken.





EF34472D-43C7-45D3-B4F0-C30F8E48D653.jpeg
stuur mij even een prive berichtje of mail. Kan geupdate worden naar 369, dat loopt stuk sneller.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!