MFA

Zou graag weten wat ik er aan kan doen. De andere zaken zoals temp gerende km etc. werken wel. Wat kan de oorzaak zijn?
 

Bijlagen

  • MFA scherm speed.JPG
    MFA scherm speed.JPG
    47.6 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 90pk 
Je staat in het menu waar je snelheidslimiet kan instellen, bv voor het gebruik van winterbanden met een lagere snelheidslimiet dan wat je auto kan, momentele snelheid zit 1 klikje verder. Op het moment van de foto stond je stil ;)
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Klopt Frank, maar ik heb alle kliks geprobeerd en geen digitale snelheidsweergave gekregen. 8 jaar kreeg ik de snelheid te zien wanneer ik reed en sinds kort krijg het beeld als op de foto. Ben bij de dealer geweest. Ze konden het euvel niet verhelpen en willen de boel slopen en opsturen, maar dat kan altijd nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 90pk 
Zo topic is opgeschoond, blijft toch lastig voor sommige mensen om eens normaal te reageren.
Je hoeft niet overal op te reageren, het is geen wedstrijd wie het meeste post, of het minste bij een het onderwerp toevoegt
.

@ topic starter.
Gelieve wat meer informatie want met deze info kunnen we dus helemaal niets.


Heb je toevallig iets met een codering gedaan?
Heb je de auto al eens uitgelezen?
 
Nee Robin. Of het zou per ongeluk zijn gebeurd. Alleen op de knopjes van MFA instellingen op de ruitenwisserhandle gedrukt en aan de dealer gevraagd naar een oplossing, welke hij niet had . Hoe kan ik iets met de codering doen? Uitlezen kan ik niet zelf. (ben een 82jarige particulier). Polo is van 2 6R uit 2012.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 90pk 
Je hebt ook geen MFA op de polo tenzij bluegt/bifuel/gti teller achteraf ingezet is, of via kekke vcds mods snelheid gedingest, waar stel je dat mee af?

ps kunnen we meer horen over de kleindochter?
Dat is mfa+
Ik had ook een een mfa in mijn diesel.
Geeft ook gewoon de snelheid aan.
Mfa+ geeft als extra navi radio en temperatuur aan
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: David97 en dov
Probeer eens op het reset knopje onderaan de ruitenwisserhendel te drukken (helemaal aan het uiteinde zit omhoog omlaag scrollen, paar cm richting stuur zit onderaan de reset knop beetje verstopt) dan 1 keer omhoog scrollen. Denk dat ie nu vaststaat in de stand voor het vastleggen van de snelheidslimiet.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Nee hij staat niet vast. Heb ook al met ok knopje geprobeerd. met de knopjes aan de ruitenwisserhandel kan ik de andere instellingen wel krijgen, maar alleen de digitale snelheidsweergave blijf streepjes geven.
Een VW dealer gaat nu over een paar dagen naar de software kijken.
Dan weten we misschien wat meer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!