Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normale multifunctioneel stuurwiel heeft als bestelcode PU2. Multifunctioneel stuur voor r-line heeft bestelcode PU5. Lijkt mij dat het dan 2 verschillende sturen zijn? Mij is verteld dat je dan wel een stuurwiel met r line logo en bediening krijgt.
@akuiper89 + BlackPoloBM
als je de MFstuur (van de GTI of Scirocco) laat inbouwen dan werken de knoppen rechts gedeeltelijk...alleen naar boven en naar beneden scrollen door je boordcomputer...de rest van de knoppen werken niet omdat je geen uitgebreide boordcomputer hebt (dat is dus bladeren en aanpassingen maken met de OK knop)
Ik heb dit ingebouwd in mijn Polo BM trouwens...de linker knoppen werken allemaal 100%...ik heb er totaal geen spijt van deze in te laten bouwen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.