Mf stuur of golf 6 mf stuur.

  • Onderwerp starter Deleted member 4363
  • Startdatum
D

Deleted member 4363

Graag wil ik een mf stuur plaatsen in mijn polo. De airbag wil ik overzetten. Weten jullie of dit zo past en wat ik er evt nog meer voor nodig.
Het gaat om het polo stuur met alleen knoppen aan de linker zijde of het golf stuur met knoppen aan beide zijden.
 
Je hebt iig nodig:
- een stuur
- 2 kabels van de sleepring naar de bcm en naar een stroom voorziening

Wat betreft de airbag moet je even kijken naar de clipjes waarmee de airbag vast zit.
Je hebt een versie waar de clipjes op 'kwart voor 9' staan en eentje met 10 voor 2.
Je kunt dit zien door het stuur te draaien en dan met een spiegel aan de achterkant te kijken.

De meeste MFS sturen hebben een kwart voor 9 airbag
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV en IbifaHo
Zo net even tigerstyle bekeken.... Had niet verwacht dat het zo'n grote operatie zou zijn. ...
Ik ga eens informeren wat het inbouwen kost. Stuur regel ik dan zelf wel.
 
of de airbag past of niet, dat hangt en staat dus met de clipjes.

hier hoe het zit met de 2 soorten

K4PZCPk.jpg


1hqIP62.jpg
 
Heb een golf 6 mf stuur ergens te koop gezien. En ik heb zelf de standaard stuur zonder mf op me polo bm 2010. De clips zijn idem als deze foto recht tegenover elkaar. Enig iemand idee of me airbag gewoon zal passen?

Alvast bedankt voor de reacties

e892mg.png
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!