Mercedes-Benz A200

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Hi allen,

Had al los een fotootje gedropt.. Toch maar even in de "mijn andere auto garage" maar tegenwoordig ook in het bezit van een Mercedes-Benz A.

Het is een A200 benzine progressive line.
Voorzien van oa. digitale dashboard, Lane assist, full led, 18inch Amg wielen, parkeercamera etc..
(en nee ik heb niet al die kleurtjes in het interieur :) )

Is een een fijne vlotte auto met 164pk,250nm. De dct bak is een fijne automaat om mee te rijden, in het begin moest ik erg wennen aan het wegrijden. Hij reageert dan best opgefokt na een dipje. Ff wennen, maar nu ik dat onder de knie heb top!

Fotos spreken voorzich..

IMG_20200122_205645.jpg
20200122_204928.jpg

De GTI staat nu lekker binnen en komt alleen naar buiten om te spelen :) het blijft toch je kindje.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: qwiznx, kawazxr en Jorie
thanks allen :)

Ja de gti smoelt zeker beter van buiten ! Maar het interieur van de A is wel 1.000.000x beter...
Als ik in de mogelijkheid was een A45 van dit model te kopen, adios polo. De A is wel echt veel meer auto als de Polo, echter de polo is duizend maal leuker om mee te gooien en smijten.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!