mensen die gaan vanuit regio Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga met Mauri en Mitchi3 meerijden volgens mij rij ik richting naar beneden naar Voorburg en dan pas naar AC De Meern...ik kom wel in jouw gebied vandaan ja...misschien ook mee rijden naar Voorburg en dan samen rijden Big Grin?
 
Dag Johan en KYC we kunnen bv verzamelen bij hoofddorp en dan naar voorburg en via daar naar de meern ? soort paasrit ;)

Laat even weten svp . johan kom jij over de a10 dan ?

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Hey Johan + Daniel
Dat kan

we zouden bij de mcdonalds langs de A4 kunnen afspreken? wat vinden jullie daarvan?
Ik PB je zo wel mijn nummer even dan kunnen we contact houden.
 
Daniel zei:
Dag Johan en KYC we kunnen bv verzamelen bij hoofddorp en dan naar voorburg en via daar naar de meern ? soort paasrit ;)

Laat even weten svp . johan kom jij over de a10 dan ?

gr daniel

ligt eraan ik kan via amsterdam noord de a10 op maar kan anders ook via de A7 de A10 op, maar waar wil je eventueel samenvoegen dan?? geef mij maar een adres en tijd dan navigeer ik daar wel heen ;)

kijk maar even op google maps welke route ik bedoel vanaf "Purmerend, Nederland" naar "De Meern, Nederland"
 
zoek maar op Kruisweg of Vuursteen in hoofddorp
het is naast NH Schiphol Airport ik denk als je dit invult in google maps:
Kruisweg 495
2132 NA Hoofddorp (Amsterdam)

dan moet je het wel vinden dat Mcdonald's
 
@Johan
kom jij nog langs de A4 of ga je toch via de A2?

@Daniel
Bel maar als je er bent...hoelaat wou je afspreken? rond half 12? want we moeten ook nog naar voorburg rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!