Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben van Hoeselt dus kunnen samen naar daar rijden. Kunnen dan Ksneyers oppikken in Hasselt want komen daar langs zijn we al met 3. Als Sid ook gaat zijn we met 4.

Zal de eerste en laatste "meeting" zijn die ik doe met de Polo. Alle stukken gaan de verkoop in en hij gaat terug standaard :)
 
uhm ja is mij goed zal dan ook wel meegaan, hoe gaan we dat afspreken, instigator, daniël (explorator) en ksneyers (dan al trg op de pls'n? Stick Out Tongue).
wie gaat waar naartoe rijden of wie gaat wie uithalen ofzo?
 
Nog even vermelden: Weet nog niet of ik met mijn eigen wagen ga (lees maar in mij garage).
Maar wil zeker en vast dan met iemand anders mee gaan van jullie :)

Off-topic: Sid liggen uw Turbo's er nu nog niet onder jonge? Big Grin
 
Mijne polo heeft ook wat kwaaltjes. :( mij langs de kant moeten gooien voor ene, 1 velg geschaafd en vooraan goed tegen mijn kassen gezeten pff.

Iedereen zijn Polo zal kwaaltjes hebben. Het is een auto en gebruiksvoorwerp, geen porseleinen vaas die je in de kast zet... Big Grin
Zonde van dat voorval man. Eerlijk ik zou er gewoon tegenop gereden zijn. Kijk nu: Velgen, kassen,... beschadigd en die andere "lopen". Als hij in fout is, dan moet hij er maar voor betalen en niet gij ;)
 
explorator je mag wel met mij mee in de autorijden ze, btw mijn heeft ook ontzettend veel gebruiksporen hoor, dankzij het wassen en vooral mij stommen moeder die niet kan rijden haha, rijdt gewoon met mijn auto tegen haar auto aan, vrouwen achter het stuur niks mee aan te vangen Stick Out Tongue.
en nee nog steeds niet pff, stefan( puc polish) neemt een beetje te veel tijd naar mijn goesting heeft mij al veel te vaak belooft tot ze klaar zouden zijn, maar hij heeft ze nog steeds niet inelkaar gezet, daarna moeten ze drogen (siliconen) en dan kunnen de banden erop, normaal moest ik ze gisteren weer zijn gaan halen belde ik naar hem. ja nee heb ze nog niet af, ben nu al 2-3 maanden aant wachten, normaal altijd veel lof over hem gehoord maar tot nu toe en met alle respect voor hem, vind het toch een beetje tegenvallen hoe hij met z'n klant(en) omgaat. ben al 2keer naar daar gereden voor niks, ene keer gewoon niet te bereiken, de andere keer was hij ook niet thuis was hij gewoon naar de carnaval, van zijn vrouw moeten vernemen want die kwam net terug van haar werk. dus hopelijk heb ik ze nu eindelijk morgen!

btw sorry voor de offtopic mensen ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!