Meeting Belgie 11 mei '14

Op welke dag gaan we meeten?


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben Sint Niklaas hier nu al een aantal keer voorbij zien komen... Is dat goed voor iedereen? Weet iemand daar een goede parking zijn? Ik ken alleen maar de "zwijgershoek", mss weet iemand wel iets beters (eventueel minder in het centrum, zodat we meer kans hebben op veel plaats)
 
Dus als ik het goed begrijp wordt het dus Sint-Niklaas, de parking wordt nog bekeken... Volgende probleem: De datum Big Grin

Ja dat is een goeie, de datum... Wellicht zijn de zondagen in mei een optie? 4, 11, 18 of 25 mei?

Een parkeergarage klinkt trouwens wel leuk maar daar komen mensen met lage auto's niet in... =]
 
Ja dat is een goeie, de datum... Wellicht zijn de zondagen in mei een optie? 4, 11, 18 of 25 mei?

Een parkeergarage klinkt trouwens wel leuk maar daar komen mensen met lage auto's niet in... =]
Idd dat gaan denk ik ook de data zijn om uit te kiezen.
Een ondergrondse garage gaat idd een probleem geven bij de verlaagd rijdende collega's en die is meestal ook niet gratis natuurlijk ;)
 
Voor mij is zaterdag het beste, dan kan een maat van mij ook mee gaan met zijn Polo, omdat ik elke zondag moet werken (bijjob). Maar als het echt niet anders kan probeer ik mij wel vree te maken ;)
 
Voor mij is zaterdag het beste, dan kan een maat van mij ook mee gaan met zijn Polo, omdat ik elke zondag moet werken (bijjob). Maar als het echt niet anders kan probeer ik mij wel vree te maken ;)
Zaterdag is natuurlijk wel moeilijker om een lege parking te vinden, dan is "de zwijgershoek" in Sint-Niklaas al zeker geen optie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
25ste is idd een probleem ivm verkiezingen Stick Out Tongue dus dan blijven er nog 4,11 en 18 mei over Stick Out Tongue Gezien het 27 april pas de hollandse meet is, misschien toch minstens 2 weken er tussen laten dus dan valt 4 mei ook af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!