Meet de grunnigers: editie 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willen zeker! Maar voor mij komt het zeer ongunstig qua datum, dus ik moet helaas deze keer overslaan.
Heb namelijk de 15e een zeer belangrijke herkansing van mn studie.
 
VW  6R  1.2TDI 
Hi Donatello,

ik haal mijn nieuwe kabel vandaag op bij het postkantoor. Heb dan nog paar dagen om hem aan de praat te krijgen. Als alles werkt neem ik hem zondag wel even mee.

Kan zondag (helaas) maar uurtje aanwezig zijn ofzo..

Laat van te voren maar weten in dit topic of je alles werkend hebt gekregen, ik wil graag needle sweep/celebration activeren op mijn Blue GT maar dat kan alleen met de nieuwste versie
 
Het weer voor morgen lijkt zeker goed, mijn vriendin heeft dan ook een dagje Ameland geplant. Helaas ben ik er morgen niet bij... Veel plezier morgen! Ik ga wel van de foto's genieten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!