Meer geluid

Ik wil graag meer geluid uit m'n 1.4 TDI halen hij is gechipt naar 110 pk wat zijn nog dingen wat ik kan doen voor meer geluid en evt meel pk s
 
Volkswagen  6c  1.4 tdi stage 1 115 pk 290nm 
Laten we eens beginnen met je budget? Straight pipe is je dempers vervangen voor een pijp, dat hoeft niet zo duur te zijn en katalysator zou je (niet aan te raden wmb) leeg kunnen trekken of kunnen verwijderen.

Je zou ook voor een cutout kunnen gaan (400 -600 euro) of een volledig uitlaatsysteem (1000?)
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Budget is 400 tot 600 wat houd cut out precies in @Garrut98
Cut-out is praktisch gezien een regelbaar gat in je uitlaat. Je krijgt een klep met een afstandsbediening. Je kan m dicht doen voor als je stil wil zijn en open voor als je meer herrie wil maken.

Voor een voorbeeld kan je kijken naar guerilla exhaust bypass
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Ik had dit ook al een keer gevraagd op dit hier forum, maar toen kwamen we tot de conclusie dat een excaustmod op een TDI niet aan te raden is door het roetfilter. Een roetfilter dempt het geluid dus super erg blijkbaar. Of is straight pipen technisch gezien een roetfilter delete? Want dan is het een ander verhaal haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!