Mediasysteem update en versie?

Hallo allemaal,
Handig zo'n forum! Fijn dat jullie er zijn want ik heb een aantal vragen waar ik heel graag antwoord op wil hebben!

Ik ben sinds gisteren in het bezit van mijn Golf variant (2010) en al een paar dagen op dit forum aan het lezen hoe alles werkt. Ik ben er inmiddels achter dat ik door de settings knop lang in te drukken de versie op kan roepen en dat heb ik ook gedaan maar daaraan kan ik niet zien of ik een 310 of een 315 navigatie systeem heb. Het systeem heeft beschikking over Bluetooth om audio af te spelen maar mijn telefoon vind hij niet ok. Hij heeft reeds een ingebouwd parrot systeem dat wel over de instalatie werkt maar helaas niet op het stuur... De ontvangst is echter prima dus daar leg ik mij dan maar bij neer.

Ik heb naast de bestuurdersstoel een MDI aansluiting zitten en het is inmiddels gelukt om daar een usb geheugenstick in te pluggen en af te spelen, een HD lukt echter niet en ook een Ipod classic herkend hij niet. Ik ben nu aan het proberen om mijn harde schijt Fat te formateren en het opnieuw te proberen, maar het kan natuurlijk aan de versie liggen. Ik zal een foto bijvoegen met de versie informatie. Ik wil hem graag updaten indien mogelijk maar de pagina waar in een ander artikel werd verwezen had zoveel verschillende versies dat ik niet weet welke ik moet hebben, heel graag hulp hierbij!

Natuurlijk wil ik ook graag weten welke navigatiekaart versie ik heb, valt dat ook af te lezen uit de versie informatie?

Ik heb op internet verscheidene kaarten gevonden van europa (west) want die wil ik er graag op hebben...

Ik hoor het graag!!IMAG0043.jpg
 
Hallo allemaal,
Ik heb naast de bestuurdersstoel een MDI aansluiting zitten en het is inmiddels gelukt om daar een usb geheugenstick in te pluggen en af te spelen, een HD lukt echter niet en ook een Ipod classic herkend hij niet. Ik ben nu aan het proberen om mijn harde schijt Fat te formateren en het opnieuw te proberen, maar het kan natuurlijk aan de versie liggen.
Bij de mdi maakt het niet echt uit welke versie je hebt op je rns ;) een hd aansluiten weet ik niet als hij dat herkent omdat dit misschien te groot is. Je ipod moet wel werken met mdi, je hebt alleen een adapterkabeltje zoals deze nodig:
http://eshop.skoda-auto.com/wcsstore/B2CStore/Pictures/Katalog-galerie/pic_AZO800001.jpg
Usb kabeltje in de usb adapter steken werkt niet. Het moet rechtstreeks zijn. Zo'n kabeltje kan je voor een €15 a €20 wel ergens vinden ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!