Media in RNS310

Goedenavond allemaal,
Ik heb in mijn Polo een RNS310 radio (denk ik tenminste na wat research) met een “extra” touch adapter voor de Bluetooth verbinding met m’n telefoon. Nu zit ik een beetje met die media in functie.. ik heb deze geprobeerd op mijn IPhone en dit werkt helaas niet. Ik dacht, dit kan misschien komen omdat het een nieuwe versie iOS is op een wat oudere radio. Nu heb ik het ook geprobeerd met m’n iPod (3e generatie met iOS 6) op de hoop dat dit wel zou werken. Helaas werkte dit ook niet. Op het moment dat m’n iPod leeg is laadt ie hem wel bij via de media in, maar muziek afspelen lukt niet. Iemand enig idee wat hier verkeerd kan gaan? Ik wil deze functie namelijk graag gebruiken omdat het luisteren van m’n muziek via Bluetooth ook niets geweldig gaat.. verbreekt na een aantal dagen verbinding tussen m’n telefoon en de VW UHV. Kan het wezen dat ik iets van software moet updaten? De “fout” die de radio aangeeft is: MDI niet ondersteund.

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!