media in kabel erg kort

heeft er iemand een idee dat niet te veel kost om de media in unit kabel langer te maken?

ik heb de unit van iemand op mp gekocht nieuw in doos met kabel en usb kabel voor 50 euro dus was echt een koopje heb daarna alles zoals het hoort aangesloten
quadlockstekker is uitekaar gehaald met speciaal gereedschap dus ik laat het nu liever zitten.

als ik nu alles inbouw past het wel maar ik moet echt heel hard aan de kabel trekken om de mdi unit vast te maken en dat lijkt me niet echt goed voor de kabels als het constant strak staat.

is er niet een soort verlengstuk te krijgen ofzo? b.v.d michael.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
als ik nu alles inbouw past het wel maar ik moet echt heel hard aan de kabel trekken om de mdi unit vast te maken en dat lijkt me niet echt goed voor de kabels als het constant strak staat.

is er niet een soort verlengstuk te krijgen ofzo? b.v.d michael.
Heb hetzelfde probleem gehad, de oude versies (t/m versie A?) hadden een te korte kabel. De pinnetjes moest je toen ook nog zelf in de stekker zetten.

Je zou iemand de kabel door solderen en krimpkous kunnen laten verlengen, ikzelf heb een volledig nieuwe losse kabel gekocht via Ebay.
 
Heb hetzelfde probleem gehad, de oude versies (t/m versie A?) hadden een te korte kabel. De pinnetjes moest je toen ook nog zelf in de stekker zetten.

Je zou iemand de kabel door solderen en krimpkous kunnen laten verlengen, ikzelf heb een volledig nieuwe losse kabel gekocht via Ebay.

ja idd die heb ik dus ook .

nu heb ik deze gezien op ebay is dat de goede denk je? er staat namelijk geen rns310 bij

Wiring Harness VW Media in MDI for RNS510 RCD510 RNS315 | eBay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
wauw jij hebt echt een koopje gedaan! ik ben ook al 2 weken aan het kijken waar ik het zo goedkoop mogelijk kan krijgen, maar voor €50 heb ik nog niets gevonden. Ik ben bij de dealer geweest om te vragen wat het stuk kost en om dat ook in te bouwen...€655 o_O Ik denk dat ik dan ook bij carsystems ga bestellen, alleen moet ik nog weten hoe dit in te bouwen...
ja idd had echt geluk bij iemand via marktplaats.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!