Voorstellen MaxVwPolo6R

Hallo allemaal.
Even mezelf in het kort voorstellen.

Ik ben Max verhees en ben 20 jaar oud.
Ik ben over een kleine week dan ook eindelijk eigenaar van een polo 6r uit het bouwjaar 2010 met 70 pk. Ik kan nu all niet meer wachten op mijn polo en ben echt blij dat ik er eindelijk een heb kunnen vinden. Ik volg graag dit forum om wat wijzer te worden over auto’s in het algemeen maar ook ben ik benieuwd hoe jullie polo’s er uit zien zodat ik wat mooie ideeën kan opdoen voor de mijnen (die van mij is nog degelijk en standaard ) hopelijk kunnen jullie mij zo nu en dan helpen met n vraag over het een en ander. Maar dat zal wel goed komen !

Hoop dat ik jullie zo een beetje mij leren kennen en zo af en toe bij springen en andersom misschien ook Wel .

vriendelijke groet Max
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!