Max verlaging polo 6r

Hi all!

Net zoals vele heb ik mijn polo ook verlaagd. Ik heb een schroefset van AP en is alleen in hoogte verstelbaar.
Ik zie polo's die lager staan dan die van mij, alleen als ik die van mij lager zet dan raakt er een schroef aan de binnenkant de band aan de voorkant (zie foto; rode pijl wijst de plaats aan (ongeveer) van de schroef). Hebben mensen dit ook of hebben ze hier een oplossing voor (of is hun demper / veer combinatie veel strakker afgesteld? Lijkt me sterk dat ze een veerweg hebben van kleiner dan 10 [mm])?
Ik ben gewoon puur nieuwsgierig hoe of wat! :)

Let me know!

EDIT:
Ik heb trouwens 17" met 215/40 banden er onder
 

Bijlagen

  • 20150204_160221.jpg
    20150204_160221.jpg
    720.4 KB · Weergaven: 70
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Kem er zelf ook niet veel verstand van. Maar bij mij hebben ze kortere stangen geplaseerd mss dat en optie is voor jouw ook. Want mijne polo sta wel lager dan bij jouw op de foto en Ik rij zelf ook op 17" met die banden maat. want mijn wagen kan zelf nog beetje lager. Wil je echt laag gaan steek airride e Stick Out Tongue haha greets
 
.  .  . 
Kem er zelf ook niet veel verstand van. Maar bij mij hebben ze kortere stangen geplaseerd mss dat en optie is voor jouw ook. Want mijne polo sta wel lager dan bij jouw op de foto en Ik rij zelf ook op 17" met die banden maat. want mijn wagen kan zelf nog beetje lager. Wil je echt laag gaan steek airride e Stick Out Tongue haha greets
Wat bedoel je precies met kortere stangen?

Die vijs is bij mij 'verdwenen'. Big Grin
Heb je hem gewoon eraf gehaald? Nog iets voor in de plaats gedaan?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!