Mauri's Deepblack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste Polo rijders,

laat ik me maar is voorstellen wel zo netjes.
Ik ben Mauri uit Den Haag e.o.
23jr oud en in bezit van een leuke polo tsi met een dsg.
Werk fulltime als vrachtwagenchauffeur.

Opties:
Deepblack parrelefect
dagrijverlichting
bochtverlichting
climatronic
LM velgen boavista (zwartgecoat)
licht & zicht pakket
navigatie rns310 met telefoon voorbereiding
sportonderstel
multif lederen stuurwiel
multimediabox
alarm
type aanduiding verwijderd
Altijd goed gewassen met de hand!

[resize=600:htvd4pbx]http://img27.imageshack.us/img27/2175/dsc0472v.jpg[/resize:htvd4pbx]

[resize=600:htvd4pbx]http://img651.imageshack.us/img651/1285/dsc0476ar.jpg[/resize:htvd4pbx]
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri

Nice, staat goed dat zwart op zwart!. Ik twijfelde destijds ook over zwart op zwart of zwart op wit, uiteindelijk is het het laatste geworden. Maar toch een hele nette Polo man, welkom hier!.

Bij Tuning & Styling vind je voldoende info over de GTI grill ;) .
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri

Sjieke bak, ik heb ook een Deepblack monster besteld en ik wilde in eerste instantie daarbij ook zwarte velgen maar toch maar niet gedaan, maar als ik dit zie heb ik toch mn twijfels.....top!
Veel rijplezier ermee!
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri

NICE! dat zie je idd niet vaak een zwarte Polo 6R met zwarte gecoate Boavista's Big Grin twijfelde eerst ook of ik ze niet wou coaten maar ik vind zilver toch het mooiste op mijn zwarte Polo.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri

Bedankt allemaal voor de positieve reacties!

@Polodave: Hmm zit nog te kijken, vind ze persoonlijk niet heel mooi(die lampen die iemand hier op z'n zwarte bleumotion heeft haha. misschien later een folie'tje ofzo..

@sjakie: toen ik hem had besteld zei wittebrug dat zij de boavista's konden coaten voor me, dus heb ik dat gedaan. Voor aflevering gingen ze eraf en naar een bedrijf gebracht, welk bedrijf weet ik niet.
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri

Poging 2

Vw emblemen matzwart laten spuiten, check het resultaat:

paintj-1.jpg


paint2c-1.jpg


logoijd-1.jpg
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Hey dat ziet er toch best dope uit dat mat zwart Big Grin en een goedkope oplossing in vergelijking met wat ik ga doen :roll:
Ga je nog donkere achterlichten doen? dan heb je echt een super zwarte polo :twisted:
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

goedkoop? vond het nog best prijzig.. wat ga jij doen dan?

hmm weet nog niet, kun je zo'n foto maken van de achterlichten zoals foto 1 voor mij ??
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

Johan zei:
ik denk niet dat je die lampen ook nog zwart moet doen, wordt een beetje over-done.. wat wel erg mooi is vind ik is een mat-zwart dak bestickeren en eventueel ook je spiegelkappen! heb dat op een golf mk5 gezien en is zeer nice!!

ja ik twijfel ook aan die zwarte achterlichten.. Goede ideeen ;) thanks
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

over die uitlaat, ik zeg DOEN! :cool: heb hem ook.. kunnen we ze mooi een keer naast elkaar zetten :twisted: :twisted:

of had je het alleen over de stickers?

Johan zei:
ik denk niet dat je die lampen ook nog zwart moet doen, wordt een beetje over-done..
misschien een chromen kofferbak strip om het dan een beetje te breken? :)
 
Re: Black on black Polo Tsi dsg van Mauri *updates*

De auto heb ik in januari 2010 besteld, ik moest op tijd beslissen want ik had anders geen vervoer. dus toen was de gti nog amper inzicht.

maarja nu wil ik hem even graag als jullie allemaal Stick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!