Marvi's Polo 6C Oryx white
Marvi's Polo 6C Oryx white

Marvi's Polo 6C 1.2 TSI Oryx white 2014

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.2 TSI 90PK Highline
Kleur
Oryx white
Bouwjaar
2014
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist terug van een avondje bij "TCL". Was erg gezellig en leerzaam. We hebben een hoop dingen kunnen proberen en testen. Een hoop opties ook direct toe kunnen passen.

- Panorama dak kantelen bij comfort openen
- Needle sweep
- Led kenteken verlichting dimmen
- Achterlichten branden bij DRL
- LED DRL dimmen bij knipperlicht aan
- US lights (15%)
- Bijtankhoeveelheid in menu
- Piep bij openen en sluiten (vanaf alarm)
- DRL instelbaar in menu

Ik ga zeker nog een keer terug om verder te stoeien en me te verdieping in het VCDS.

@TCL : Erg bedankt voor je tijd en openheid!!
 
Graag gedaan was zeer leuk en dank je voor het mogen testen en verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Wegens al de nodige tijd te hebben gebruikt en het al wat later werd zijn we gestopt. Er komt zeker een vervolg.

Ik reken een luttele €20 voor alle aanpassingen die we maar kunnen doen binnen een uur en lopen we uit dan ben ik ook de moeilijkste niet. Kom gezellig langs iedereen is welkom.

Dank je wel


Tuningcenter Lowering voor al Uw VCDS/VCP aanpassingen en verlagingen.
Bereikbaar via whatsapp 24/7 +31615228709
 
Graag gedaan was zeer leuk en dank je voor het mogen testen en verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Wegens al de nodige tijd te hebben gebruikt en het al wat later werd zijn we gestopt. Er komt zeker een vervolg.

Ik reken een luttele €20 voor alle aanpassingen die we maar kunnen doen binnen een uur en lopen we uit dan ben ik ook de moeilijkste niet. Kom gezellig langs iedereen is welkom.

Dank je wel


Tuningcenter Lowering voor al Uw VCDS/VCP aanpassingen en verlagingen.
Bereikbaar via whatsapp 24/7 +31615228709

Geef maar een gil als je hem weer nodig hebt om te testen! Onder het genot van een bakkie koffie komt dat best wel weer goed!
 
Buiten dat moet je je afvragen of je zoveel geld wilt gaan uitgeven aan een zakelijke auto (als je al van de eigenaar dat soort aanpassingen mag doen)
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Buiten dat moet je je afvragen of je zoveel geld wilt gaan uitgeven aan een zakelijke auto (als je al van de eigenaar dat soort aanpassingen mag doen)

Het gaat hier tot nog enkel om wat lampjes welke zo weer terug te brengen zijn naar origineel. Ik verwacht niet dat daar zo moeilijk over zal worden gedaan. Die LED Koplampen is ooit nog wel een wens. Maar als ze er, zoals bij de golf, met wat sloopwerk zo gestolen worden, hoeft het van mij niet..
 
Haha wel van plan! Maar die koplampen zijn echt veel te duur. €2500 voor 2 koplampen is echt debiel. Mistlampen mogelijk nog wel een keer. Maar ook die zijn best wel prijzig!
Zijn de prijzen dan al bekend? €2500 is inderdaad veel te veel. Dan plaats ik liever PDC erop en nog een setje winterbanden.
Buiten dat moet je je afvragen of je zoveel geld wilt gaan uitgeven aan een zakelijke auto (als je al van de eigenaar dat soort aanpassingen mag doen)
Gelukkig is het voor mij geen zakelijke auto :) Dus mag er alles aan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gunner
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!