Voorstellen Marnix

Hallo allemaal,

Ik ben Marnix en rijd sinds 1,5 maand een nieuwe Polo AW. Ik heb deze via mijn werk mogen uitzoeken en samenstellen.
Hiervoor reed ik een Audi A3 Sportback privé met S-Tronic dus mijn nieuwe auto wilde ik dus graag ook weer met een automaat.

De Polo die ik nu rij is:
Polo AW 1.0 TSI 115pk DSG Highline
Opties/pakketen:
- Executive pakket
- Advance pakket (panorama schuif/kanteldak, led-pakket en donker getinte ruiten)
- Style pakket (donkere hemelbekleding en lendesteunverstelling)
- Active info display
- Beats audio
- Achteruitrijcamera
- 17” velgen Pamplona Adamantium Dark
- Licht en zichtpakket
- R-line exterieur pakket
- Reflex silver metallic lak

Hier even snel wat foto’s nadat ik weer is even lekker aan het poetsen was geweest (auto van de dame staat er ook op, Ford Fiesta ST-Line)
12F532B6-9C0C-46AB-9D51-2FF6E9274D67.jpegF32C7FA1-FA49-46E2-88E0-5A600272D50D.jpegE1EFDE91-953B-4F86-83D6-294CD1C84BBA.jpeg1C2F1047-767C-4254-A3FA-24B2C6BEF4D4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Juno Leloup en Snowdude
Welkom Marnix! Geweldig mooie uitvoering, bijna gelijk aan het optielijstje wat ik aan het samenstellen ben. En bevalt je de DSG?
Hey..ja je lijstje ziet er idd haast hetzelfde uit ;)
De DSG bevalt goed. Het is alleen zo dat ik hem in het begin in de “D” erg Eco en soort van lui vond. Nu er een paar kilometers op staan gaat het al een stuk beter. Toch rij ik regelmatig in de “S” omdat tie dan een stuk feller reageert.
Wat wel te merken is, is dat de combinatie DSG en een 3-pitter wat minder is dan bij een 4-cylinder en meer. Hiervoor een 1.8T Audi A3 gehad met 160pk en daar werkt het net een stuk fijner. Voor de Audi had ik een Seat Ibiza Cupra Bocanegra, een 1.4TSI met 210pk ook met een DSG en dat was gewoon heerlijk!
Al met al is de DSG in de Polo goed. Zeker als je net als ik bijna elke dag in de file sta voor werk. En icm de adaptive cruis control is het helemaal heerlijkStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Mooie auto, hoe bevalt het? Van de A3 naar een Polo?
Thnx! Bevalt goed moet ik zeggen. De Audi was alweer wat op leeftijd, dus een nieuwe auto is dan altijd wel een verschil. Ik mort zeggen nu de Polo in zijn huidige vorm is, stuk gegroeid en een stuk volwassener, doet hij haast niet onder de Audi. Ga je de Polo vergelijken met de huidige A3 dan is het wel een flink verschil natuurlijk.
Wat ook nig is fijn is, is dat de Audi privé was, dus alle kosten voor eigen rekening en de Polo een lease auto, dus alle kosten voor de zaak/leasemij ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Ook van mij welkom en wat een mooie AW met vooral hele mooie velgen, Pamplona Dark Adamantium's :cool: heb ze zelf ook gekocht, alleen nog niet onder mijn AW. :fearscream:
Alleen zie ik nu al wel een beetje bij jou hoe het eruit gaat zien en dat is DIK! :kissingsmiling:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Marnix en WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!