Mark's 9N3 1.9TDI

Mannen!

Vandaag toch even tijd gevonden om mezelf en de Polo hier voor te stellen.
Ik ben Mark, 21jaar en ik studeer aan de universiteit van Wageningen.
Mn ouders zijn vorig jaar naar Duitsland verhuist, waardoor een auto opeens een stuk bereikbaarder was. Heb toen gekozen voor deze Polo, ze was toen een jaar oud met 35000km op de klok. Ze was toen een standaard 9N3 Sportline 1.9TDI met 130pk. Na de proefrit was ik eigenlijk gelijk verkocht en vielen de overige auto's die ik op het oog had af.

Ben dus al een jaar in het bezit van mn 'kleintje' en sindsdien is er erg veel gebeurd. T werd eigenlijk steeds gekker en heb m de laatste tijd toch steeds meer terug gebouwd naar origineel, en besloten t op kleine veranderingen en details te houden.

Voorlopig is eerst het motorgedeelte aan de beurt, 130pk gaat toch ook wel vervelen. Ben druk bezig met een firma uit Oostenrijk (alles moet hier met een TÜV keurmerk, anders krijg je t niet door de keuring) om rond de 240pk uit te komen. Dat zou dan voorlopig toch wel weer voldoende moeten zijn ;)

Verder ben ik op mn gemakje opzoek naar een setje originele 17" velgen (Exor's bij voorkeur) en een set Votex/BlueMotion zijskirts icm met een Cup Edition voorbumper, dit ook ivm de grotere intercooler die op de plannign staat. Als laatste zou een Votex/GTI Dakspoiler het uiterlijk toch wel moeten afronden.

Verder heb ik er al een aantal dingen opgezet/achteraf ingesteld. Zo gaan de deuren bij 15km/h automatisch op slot en gaat ze weer open als je de sleutel uit t contact trekt, ze heeft nu originele stoelverwarming (originele schakelaars, kabelboom en matten), cruise control, Eton Pro170 speakers, GTI Dashboard, Audi TT pedalen, Audi S3 schakelpook, en nog veel meer kleinigheidjes die ook op de foto's te zien zijn.

Mocht iemand iets hebben liggen / een tip hebben voor de onderdelen die ik zoek, ik hoor t graag :) Commentaar is natuurlijk ook welkom!

Update: