Marc's polo 6r
Marc's polo 6r

Marc's polo 6r

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6R
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2013
Vorige week een highline grill erop gezet. Vond het wel wat lastig om de oude eraf te halen aangezien alles aan elkaar geklikt zit.
hWzPT2A.jpg

R5v80T0.jpg


Ben zelf erg tevreden met het resultaat!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Is het lastig om de ondergril te vervangen? Of zit deze net zoals de mistlamp covers gewoon geklikt? Zat ook te denken een highline grill erin te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Vervangen is niet lastig, zit gewoon rondom vast geklikt. Zit trouwens wel aardig goed vast. ;)
Klopt ja, heb op m'n orginele grill wel enkele haakjes afgebroken. Gelukkig maakt het niet uit aangezien de ander nu ook goed vast zit.

Ik zag in eerdere posts dat je een coming home had aangezet via groot licht. Nou heb ik zelf ook via VCDS de functies aangezet, maar er gebeurd niets. Heb inderdaad ook geen AUTOmatisch-licht, maar ben benieuwd hoe het voor elkaar te krijgen is! Heb zelf een 1.2 TDI BM 2011
Ik heb zelf geen idee, ik heb het aan laten zetten. Bij mij werkt het nu door als m'n motor uitstaat groot licht snel te knipperen, deur open en dan blijven ze aan. Nog niet echt gebruikt maar wel fijn om te hebben.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Dennisveninga
Klopt ja, heb op m'n orginele grill wel enkele haakjes afgebroken. Gelukkig maakt het niet uit aangezien de ander nu ook goed vast zit.


Ik heb zelf geen idee, ik heb het aan laten zetten. Bij mij werkt het nu door als m'n motor uitstaat groot licht snel te knipperen, deur open en dan blijven ze aan. Nog niet echt gebruikt maar wel fijn om te hebben.
Dat werkt nu bij mij ook. Even via groot licht seinen en zodra je de deur open doet blijft deze branden tot dat deze dichtgaat en dan 15 seconden (of hoelang je dat zelf ingesteld hebt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alweer een tijdje geen update meer gedaan, maar de auto heeft natuurlijk niet stil gestaan!
Heb een tijd geleden een andere radio en antenne erop laten zetten. Kan nu DAB+ ontvangen en heb bijvoorbeeld Android Auto integratie. Echt ideaal om Spotify in de auto te kunnen gebruiken.

Daarnaast gister nog nieuwe velgen eronder laten zetten:
QXw0TlE.jpg

Natuurlijk ook weer wat foto's gemaakt, zal er binnenkort weer eens wat uploaden (of bij de foto van de maand oid).
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Johan, BVS en DeeOow
Alweer een tijdje geen update meer gedaan, maar de auto heeft natuurlijk niet stil gestaan!
Heb een tijd geleden een andere radio en antenne erop laten zetten. Kan nu DAB+ ontvangen en heb bijvoorbeeld Android Auto integratie. Echt ideaal om Spotify in de auto te kunnen gebruiken.

Daarnaast gister nog nieuwe velgen eronder laten zetten:
QXw0TlE.jpg

Natuurlijk ook weer wat foto's gemaakt, zal er binnenkort weer eens wat uploaden (of bij de foto van de maand oid).

Ik blijf het hele mooie velgen vinden! Mooie upgrade [emoji106][emoji108]
 
  • Leuk
Waarderingen: Marc. en C-J
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!