Marco's Nieuwe Polo BM

ik wil me ff voorstelle.... ik ben marco 25 uit de omgeving van eindhoven
en sinds afgelopen donderdag eigenaar van een nieuwe Polo BM
hij word komende zaterdag pas geleverd... dus heb helaas nog geen fotos

vanwege een vrij stevige aanrijding met mn opel tigra twintop ben ik maar overgestapt op een nieuwe polo....
Hoop dat ik daar meer jaren plezier aan ga beleven
 
plannen zijn er altijd... er komt sowieso een Pioneer AVH 3200 BT in te zitten en een rockford subwoofer P3L-S12 in te liggen en de deurspeakers worden vervangen door focal krxs II versterkt met 2 focal Power 1800 verstekers en powercaps
dit word onder de dubbele kofferbak weg gewerkt
de velgen zijn de standaard 15" maar zodra deze banden op zijn... worden deze vervangen met een setje 17/18" velgen Type weet ik nog niet
en natuurlijk de ledlampjes die ik hier opt forum heb gezien van hopebright moeten et geheel wat netter maken
 
ff snel een fototje van mn andere schatje Stick Out Tongue veel plezier mee gehad
[resize=640:y6k36xrm]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398513_229840053757807_100001954438103_511790_1550469516_n.jpg[/resize:y6k36xrm]
 
welkom op het forum marco en veel plezier met je polo
een vrij stevige aanrijding met mn opel tigra twintop en ik weet hoe je je voelde naar zo iets :cry:
hopelijk heb je meer geluk met je BM

groeten ger
 
twas niet de hond die me tigra op at haha.... het was een jaloerse 15 jarige boerenzoon... zonder rijbewijs in een tractor die even door de buitenbocht kwam zonder licht om half 11 savonds in de winter Stick Out Tongue jaloerse kwal haha Stick Out Tongue maarja 1 voordeel ben nu wel de bezitter van een mooie shadowblue vw polo Stick Out Tongue
 
starsky zei:
Zul je ook wel schrikken van zo'n band :eek:
Je hebt geen schijn van kans. :roll: :roll: :roll: Ongeveer twee jaar geleden zelf ook een keer meegemaakt. Ook met een tractor die even binnendoor ging in een onoverzichtelijke bocht. Het enige wat ik nog kon doen was uitwijken naar rechts, helaas zat daar een hoge stoeprand met als gevolg een kapotte velg en een gescheurde band. :cry: :cry: :cry: Helaas was de tracktor niet meer te achterhalen. KL....boeren.
 
marco1060, welkom op dit mooie forum! Veel plezier vanaf zaterdag met je nieuwe Polo Big Grin
Ook een leuke auto, zo'n Tigra. Jammer dat er op zo'n manier voor die van jou een eind aan is gekomen...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Welkom!

Ik ben sinds afgelopen vrijdag ook een trotse bezitter van een Polo BM.
Absoluut tevreden!

Velgen zijn idd wat minder, ik ben net als jij van plan eerst de banden op te rijden en dan wat grotere mooiere velgen eronder te stoppen.
Ik ben alleen bang dat ik uiteindelijk het geduld er niet voor heb om nog zo lang te wachten ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!