Marcos :: 2013 Volkswagen Polo Blue GT

Dank jullie wel!

Iemand tips over 'inrijden'? De eerste 1000 km rustig aan doen?
Of hoeft dat niet meer met moderne auto's?

Ben tot nu toe niet verder dan 4000 rpm gegaan.. De verleiding is wel groot om een keer goed door te trekken..
 
Staat in het boekje, niet zeker meer hoeveel km het was (1500 dacht ik). Er staat ook bij dat je dan juist niet te laag in de toeren moet rijden, maar dan niet verder dan 2/3 van het toerengebied te gaan (4k dus). Overigens heb ik wel een keer doorgehaald toen ie goed warm was (90 graden of hoger). Het gaat vooral om het inrijden van de aandrijflijn, niet zozeer van het blok (dat heeft al 3000km afgelegd voor hij in de auto ging).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Bedankt Expor,
heb het gevonden in het boekje. Tot 1000 km geldt: geen volgas en niet meer dan 2/3 van de toeren. Daarna (1000 - 1500) de prestaties geleidelijk verhogen.
Ik moet me dan nog maar even inhouden dan..
 
3 updates:

- GTI eindstukjes gemonteerd
- DSG paddle exetensions gemonteerd
- Custom/universele telefoonhouder gemaakt voor op de originele telefoonvoorbereiding.

Na dat ik het topic (inmiddels verdwenen) over de custom made telefoonhouder voorbij zag komen op het forum ben ik zelf ook maar even gaan knutselen. Ben er tevreden mee, kan mooi m'n iPhone 5 er in zetten en Flitsmeister oid bekijken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!