MARCO 38 polo tsi highline R-line IS BINNEN

bedankt voor de reacties

nog 1 weekje geduld hebben,maar dat moet lukken .

bbs velgen heb ik weg gedaan ,maar ik zit nog te denken aan andere velgen,maar weet nog niet welke.
 
Gefeliciteerd, mooie auto zeker met het open dak! Zag vandaag ook weer 2 R-Lines bij de dealer staan, mijne helaas nog steeds niet. Had vorige week bij de dealer moeten zijn :cry:
 
@ demercer----> ja dat weekje moet wel lukken,alhoewel ik wel weet dat hij er nu staat,( erg dichtbij) dus vandaag nog even wezen spieken


@ FireFly --------> dank je , open dak vind ik bij zwart super gaaf staan ,moet je nog lang w8ten op jou R-line
 
@ MBuemotion ---------> ja word echt een lange week,maar ja is niet anders, in het rood vind ik hem ook super ,maar de vrouw des huizes wil geen rode auto :eek:(--heb je al foto,s van jou R-line
 
@marco38 Afgelopen week had ie bij de dealer moeten staan maar vrijdag stond ie pas bij Pon. Vandaag zou die afgeleverd moeten zijn bij de dealer, dus dat ga ik morgen checken. Een andere verkoper zei dat het normaal 10 werkdagen duurt om de auto af te leveren, maar het zou misschien wat sneller moeten kunnen. Dus als ie er is hoop ik dat volgende week vrijdag gaat lukken.
Mijn R-Line is wit maar wel ook met het open dak.

In welke week is jullie auto trouwens geproduceerd? Mijn auto in week 18.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@marco38 Nee helaas nog geen foto's. Ik heb nu een witte 6R BM maar vond rood inderdaad een hele gave kleur voor de Polo (zeker de R-Line). Ik heb ook het panoramadak + de xenon/led erop dus dat zal er best lekker uit zien denk ik.

@ FireFly Wit blijft ook een mooie kleur voor de Polo, komt panoramadak ook mooi in uit. Jammer dat de levering wat langer duurt...ik werd vorige week gebeld door mijn dealer om de auto dus volgende week donderdag op te komen halen (blijkbaar hebben ze hem dan al binnen of staat de levering bij de dealer echt al helemaal vast, anders maak je geen afspraak neem ik aan). Wanneer mijn auto geproduceerd is weet ik eerlijk gezegd niet eens, bij mijn BM zat er tussen productie en aflevering volgens mij 4 a 5 weken tussen.
 
@MBluemotion, mooi dat die van jou er bijna is. Ik heb ook de Xenon+LED verlichting, staat erg mooi! Ik zie steeds vaker VW's rijden met de LEDs.
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik m'n Polo besteld heb alleen dat de levertijd 9-10 weken was :razz:. Duurt echt veeeeel te lang.
Ben wel benieuwd hoe het Advance pakket op een rode R-Line staat.
 
Ik heb hem op 17 maart besteld, dus als de auto volgende wordt afgeleverd is de levertijd 12 weken geweest. Vind dat het lang genoeg geduurd heeft, ligt misschien aan het feit dat ik een DSG besteld heb...Als ik hem heb plaats ik wel een foto;)
 
Das ook toeval, Ik heb mijn Polo ook 17 maart besteld :smile:. Eigenlijk 16 maart maar de verkoper had een auto samengesteld die niet besteld kon worden...
Het open dak zorgde ervoor dat de auto een paar weken later kwam, maar juist dat dak maakt de auto zo mooi.
5 maanden wachten is ook niet uit te houden zeg...
 
In week 11 op 14 maart besteld en vorige week vrijdag is de Polo bij de dealer aangekomen.
Straks haal ik de Polo op. Heb dus 11 weken gewacht.
Het is een TSI 1.2 105PK Highline en heb niet zoveel opties.
Zal straks me garage aanpassen.
Wens jullie allemaal veel veilige km`s rijplezier toe.
 
vandaag 7/6 2012 de polo opgehaald.

wat een mooie auto en ben er zeer content mee.

ik zou nu nog graag de gti teller unit willen,en de koplampen met xenon en led ) dus als iemand iets weet PM me even '

zal snel meer foto,s plaatsen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!