Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja rood is wel gaaf icm grijs! Mag ik vragen waar je die replica velgen gekocht heb?algemeen vraagje: wie heeft zijn remklauwen een kleur gegeven en welke?? foto's maybe.. Ik dacht aan rood ivm rode achterlichten, maaar..... twijfel..
oeh mooie winterwielen@Mikie Dat zijn Pretoria velgen, standaard geleverd onder een Golf. Aftermarket ook voor een Polo te koop.
![]()
≥ NIEUW 17" Volkswagen Polo GTI PRETORIA Velgen 5x100 Ibiza - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
Nieuw 17" volkswagen polo gti pretoria velgen inch: 17 inch steekmaat: 5x100 et:40 voor de beste prijzen de beste kwaliteit!! De velgen zijn op voorraad! De velgen worden helemaal nieuw in dooswww.marktplaats.nl
![]()
≥ 17'' Pretoria R Velgen 5x100 Vw POLO 6R GTI 9N 9R + band - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
17'' pretoria r velgen 5x100 vw polo 6r gti 9n 9r + band 5x100 17inch pretoria r20 hoogglans zwart kleur sterke en kwaliteit sport velgen past onder: audi a1 a2 a3 tt vw polo golf4 beetlewww.marktplaats.nl
@Mikie Dat zijn Pretoria velgen, standaard geleverd onder een Golf. Aftermarket ook voor een Polo te koop.
![]()
≥ NIEUW 17" Volkswagen Polo GTI PRETORIA Velgen 5x100 Ibiza - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
Nieuw 17" volkswagen polo gti pretoria velgen inch: 17 inch steekmaat: 5x100 et:40 voor de beste prijzen de beste kwaliteit!! De velgen zijn op voorraad! De velgen worden helemaal nieuw in dooswww.marktplaats.nl
![]()
≥ 17'' Pretoria R Velgen 5x100 Vw POLO 6R GTI 9N 9R + band - Banden en Velgen - Marktplaats.nl
17'' pretoria r velgen 5x100 vw polo 6r gti 9n 9r + band 5x100 17inch pretoria r20 hoogglans zwart kleur sterke en kwaliteit sport velgen past onder: audi a1 a2 a3 tt vw polo golf4 beetlewww.marktplaats.nl
Bij die gast in Heusden heb ik vaker velgen gehaald. Is een adres aan huis. Replicas zijn ook prima velgen en uiteindelijk zullen de meeste van dezelfde fabriek afkomstig zijn.I know, dacht misschien heeft hij een ''veilige'' verkoper die wel weet wat hij verkoopt. Ben best wel bang namelijk om replica's onder de mijne te gooien.
Clemens?Heel mooi staat TOP.
Mee eens. Ben overtuigd, mijn plakkertjes gaan er ook af.een hele verbetering zeg ik zelf.
Föhnen, pulken, wasbenzine, nog te doen beetje poetsen.Mee eens. Ben overtuigd, mijn plakkertjes gaan er ook af.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.