Manon :: 2011 Volkswagen Polo V(6R) R-line

Ik heb een nieuwe foto toegevoegd in mijn garage.
Het is mijn Polo met de auto van mijn vriend:wink:
Een Passat R36.
Ik wou het delen bij 'Mijn Niet Polo' maar ik kon daar geen foto's uploaden.

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Bazen auto! Laat hij jou er soms ook in rijden Stick Out Tongue?

Ik heb er zelf nog nooit mee gereden.
Maar wel al veel als passagier;)
Later zal ik er wel eens durven mee rijden.
Ik mag wel maar durf niet:). Ik rij nog rond met een voorlopig rijbewijs:)
De passat gaat wel veel beter vooruit dan mijn polo 75 pktjeBig Grin
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ik weet niet hoe dit is in Nederland maar bij ons in België als je jou theoretisch examen aflegt en erdoor bent ontvang je een voorlopig rijbewijs die 3 jaar geldig is. In die 3 jaar kies je zelf als je jou praktisch examen doet ofwel dat je 20 uur rijschool gaat volgen.
Ik heb gekozen om 20 uur rijschool te volgen en die heb ik al gedaan.
Als de rijschool vindt dat je goed rijd dan ontvang je terug een voorlopig rijbewijs die 18 maanden geldig is en in die 18 maanden moet je jou examen afleggen.
Ik moet nog een datum gaan afspreken om mijn examen af te leggen.
Zo gaat dit hier, ik weet niet hoe het bij jullie in Nederland is.
Maar zolang ik een voorlopig rijbewijs heb mag ik niet zelf komen met de Polo naar Nederland. Ik mag enkel in België rijden.
Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Grappig om te lezen dat het in België heel anders gaat. Hier haal je je theorie en daarna kun je voor je praktijkexamen. Sommigen doen het in 5 lesuren, andere in meer. Afhankelijk van je rijkunsten. Je kunt zelf nu al starten op je 16e meen ik. Dan heb je een voorlopig rijbewijs, waar je gebruik van mag maken als er iemand naast je zit die 5 jaar of langer zijn rijbewijs heeft behaald.
 
Elk land heeft weer andere regels. In NL is het vanaf je 17e voor zover ik weet, en de reden is dat je dan als je 18 wordt meteen zelfstandig kan gaan rijden. Ik ben er zelf niet zo blij mee als ik "de jeugd" bij mij in de buurt zie rijden. Die rijden zowat allemaal in oude barrels rond en boeit het niet zozeer of ze tegen een andere auto aan zitten of niet. Van mij had de leeftijd voor autorijden naar 21 gemogen, maar ik weet dat daar een hoop mensen het niet mee eens zijn :)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Oei oei, duidelijk dat je haar nog niet echt ontmoet hebt dan Stick Out Tongue

Haha just kidding he Manon. Big Grin ondertussen nogaltijd uwe polo niet gezien :(

Haha Tim seg. Ja idd we gaan eens moeten afspreken e met de Polo's.
Maar nu op winterbanden is de Polo wat minder mooi e.
Je moet maar eens laten weten wanneer je eens tijd hebt. En kunnen Olivier ook nog vragen he.
grts
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!