Mannetje verkoopt gestolen Polo airbags

Inderdaad hopen dat deze gasten worden opgesloten maar dat zal hier in Nederland wel niet gebeuren. Een taakstrafje van een paar uur en ze gaan gewoon door. :cry: Deze gasten even opwachten met een knokploeg lijkt me veel beter en ze dan zo aanpakken dat ze het nooit meer KUNNEN doen.

Hmmm ... ben bang dat de leden van de knokploeg er dan niet zo eenvoudig met een taakstrafje van afkomen. Eigen rechter spelen in Nederland kan over het algemeen op weinig sympathie rekenen bij de rechterlijke macht...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Tjonge jonge, wat een mensen lopen er toch wel niet rond op deze aardbol...
ik denk dat die cameraploeg van geluk mag spreken dat ze niet tegen het asfalt gemept zijn en ze hun camera nog hebben.
ze gaan zich effe doodleuk met 4 man in het hol van de leeuw wagen.
Zeer veel RESPECT voor deze mensen dat ze zoiets hebben opgezet en met een schitterend resultaat!
er loopt toch al ééntje minder rond nu...
nu veel zal het toch niet uitmaken, er staat al lang een opvolger klaar voor deze jongen gast vanaf het moment hij gepakt wordt...
 
Die gasten wonen een in dezelfde plaats als waar ik werk.
Geeft me geen prettig gevoel aangezien er op me werk regelmatig autoinbraken plaatsvinden.

Zwaardere straffen en meer blauw wat hiermee aan de slag moet!
 
VW Remy,

Heb een nieuwtje voor je in de regio Ede en Veenendaal zijn ze ook behoorlijk aktief. Want ik ben werkzaam bij de VW dealer. En heb afgelopen vrijdag spijtig genoeg voor ja wel 4 polo's airbags (bestuurderskant en bijrijderskant) mogen bestellen inclusief het linker portier slot. Ik denk dat dit de nieuwe trant gaat worden helaas. Aangezien niet indere polo een RNS 310 of RNS 315 heeft. Maar natuurlijk wel de airbags. Nou maar hopen dat deze trent over waait :-(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!