Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Johan zei:
het oogt op een zilvere oid wel sneller net als mijn cup bumpers.. Maar je ziet het wel degelijk! En ziet er goed uit man

kriebelt het nu niet om alles zsm naar een spuiter te brengen?

Het liefst leg ik het er zo snel mogelijk onder dus dan moet ik ook ff snel een spuiter vinden Big Grin
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Maik zei:
[center:3hxi7u14][resize=600:3hxi7u14]http://img412.imageshack.us/img412/2346/img6350y.jpg[/resize:3hxi7u14][/center:3hxi7u14]

Hier weer een kleine update. Vanmorgen kwam de TPG weer een pakketje brengen met daarin een GTI middenconsole + Luchtroosters L+R en een GTI handremhoes.

Zozo je houdt jezelf lekker bezig zo. Ziet er ook erg goed uit. Nu nog inbouwen. :)
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

zijn hebben heeeeel veeeel.
ik ben er geweest voor me g5 gti stuur en airbag
en pook enz.
goeie gasten goeie prijzen en een ruime keus.
t wachten is nogsteeds op een knap leren interieur.......
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Genoeg foto's kunnen maken van het monteren maar voor bij de foto van het eindresultaat was de accu leeg :cry: . Nu ff wachten tot me vrouw thuis is met de Polo dan kan ik even een foto schieten ( accu ondertussen opgeladen ).

Verder moet ik zeggen dat het heel erg strak staat maar twijfel nog of het bij mijn rode sportline interieur past.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!