Magic Senna's 6R Zwart

GROOT NIEUWS!! Gisteren belde de dealer me dat mijn wagen toegekomen is (geplande afleverdatum was 15 april dus een meevaller...)! Mijn pa is om de papieren geweest en werden vanmorgen bij de verzekeringsknul afgegeven... Morgen is wrsch mijn plaat binnen en maandag komt de verzekeringsmaklelaar langs voor een poliske(niet via internet KYC, ik ben dus wrsch ouderwets Stick Out Tongue) te regelen...vanaf nu gaat het snel...

Ik kon jammer genoeg niet meegaan om mn wagen te bewonderen (late Shift :() dus had mijn pa gevraagd om al eens een fotootje te schieten :)

Dit zijn de Specificaties van de wagen

VW Polo 6R 1.2 TDI Higline 5-Deurs Deep Black (Pareleffect)
- Highline Opties (u allen gekend neem ik aan)
- Bekleding: 'Livon' Titaan Zwart
- RCD 310
- Metaalkleur
- Regensensor
- Cruise Control
- Climatronic
- Multimedia aansluiting in handschoenenkastje
- Dagrijlichten in Mistlampen
- Model -en motorbenaming verwijderd

Kleine Tune-Ups achteraf (worden door de dealer nog gedaan):
- Chroom Sierlijst op kofferbak
- RVS Pedalenset
- Luxe Vloermatten

Tune-Ups voor in de zeer verre toekomst
- Lowering The car (25mm voor/30mmachter)
- Andere velgen (momenteel liggen de Detroits 17 inch op kop)
- Wegens geen uitlaat,sierstuk laten plaatsen

En nu een eerste fotootje!!!
[resize=600:39k405op]http://img842.imageshack.us/img842/6544/suc53520.jpg[/resize:39k405op]
 
hopelijk krijg jij niet zo snel de swirls want de mijne heeft echt tering veel...ik liep net in de zon er naar toe...omg..veel swirls en kleine krasjes >_< kga het weer een keer bijwerken denk ik
 
nee die Bluemotion is cheap ass Uni-lak!!! :evil:
ik wou hem met Metallic zwart lak hebben maar dat kon dus niet...pareleffect is echt 100x beter want je ziet dan de swirls veel minder...ik word er soms depressief van als je erbij staat (in de zon zie je het goed) maar in de nacht uiteraard minder
 
na een aantal dagen met mijn polo te rijden kan ik al zeggen dat ie fantastisch is, wat een luxe binnenin een ook vanbuiten ziet ie er super uit(foto's volgen)!

Nu heb ik een vraagje, bij het rijden overdag branden de beide rode wijzers bij de toerenteller/snelheidsmeter. Ook de witte cijfertjes (en rode zone bij toerenteller) branden dan...
Maar wanneer het begint te schemeren/ avond valt en je rijdt dan blijft precies de verlichting van de witte cijfers weg en branden enkel de rode wijzers...precies een indicatie dat het best is da je je lichten aansteekt...klopt dit?
 
Ik kwam daar gister dus ook pas achter! Reed een tunnel binnen (zonder lichten aan) en de eerst 10meter gaven de cijfers gewoon ligt en daarna dimde het tot uit. Alleen de wijzers bleven branden. Toen ik de tunnel uit was, begonnen ze weer te branden... Waar zit de sensor dan?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!