MadMax :: 2012 Volkswagen Polo 1.2 TSI R-Line

Hallo iedereen,

Twee week geleden een nieuwe VW Polo Highline 1.2 TSI 105PK met R-line pakket besteld, levering medio juni.
Opties:
17" lichtmetalen velgen Mallory
Licht & Zicht pakket
Volkswagen radiosysteem 'RCD 310'
Executive pakket
Vier deuren inclusief elektrische raambediening achter
R-Line Exterieur pakket
R-Line interieur pakket
Airbag voor bijrijder uitschakelbaar
 
Welkom, madmax! Klinkt als een heel fraaie R-line.
En ja, zoals Maik zegt: nu nog eventjes wachten. Maar ... dat gaat zeker beloond worden! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe auto. Je moet dus net als ik zo`n 10 weken wachten.
Maar dat is het zeker waard. Het is een gave auto.
Ik hoop de mijne medio week 20/21 binnen te krijgen. Heb deze in week 11 besteld.
Wens je alvast veel plezierige kilometers toe.
 
Bedankt allemaal!
Hebben de meeste van jullie gekozen voor een sportonderstel? De verkoper zei dat de auto daar wel flink stugger en minder comfortabel van wordt, ook omdat er al 17" velgen gemonteerd zijn.

Heb vandaag te horen gekregen dat productie week 18 is.
 
Bedankt allemaal!
Hebben de meeste van jullie gekozen voor een sportonderstel? De verkoper zei dat de auto daar wel flink stugger en minder comfortabel van wordt, ook omdat er al 17" velgen gemonteerd zijn.

Heb vandaag te horen gekregen dat productie week 18 is.

Heb er sinds vorige week een verlagingsset onder van EIBACH (Eibach Pro-kit), hij wordt inderdaad stugger. En je zult je rijstijl (in de bebouwde kom) aan moeten passen..ivm heuveltjes.
Maar ik moet zeggen dat ik het lekkerder vindt rijden!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ja ik zou dit alleen maar beter vinden ook inderdaad ! Ik rij nu een Leon Cupra R Dus die is ook stug en dat moet ik voor me volgende auto ook hebben natuurlijk. Alleen heeft die verkoper mij verkeerd ingeligt want toen ik met hem zat te praten vroeg ik wat het kostte en toen zij die 600+ euro. Lees van de week hier op het forum dat het 180 euro kost en dat klopt ook zegtie maar dat is vanuit de fabriek ! Ja duh ik koop toch een nieuwe auto of niet dan is het logisch dat het vanuit de fabriek moet gebeuren, dus nu moet ik ook kijken voor naderhand verlagen dus het gaat sowieso meer euro's kosten nu...
 
Bedankt allemaal!
Hebben de meeste van jullie gekozen voor een sportonderstel? De verkoper zei dat de auto daar wel flink stugger en minder comfortabel van wordt, ook omdat er al 17" velgen gemonteerd zijn.

Heb vandaag te horen gekregen dat productie week 18 is.

Mijn huidige Polo BM heeft 17-inch velgen en ligt net als alle andere Bluemotions wat lager. Moet zeggen dat ik het niet storend stug vind, maar iets comfortabeler zou wel mogen. Ik heb voor mijn nieuwe R-Line (verwacht rond juni) dan ook niet gekozen voor het sportonderstel aangezien er ook al 17-inch onder zit. Daarnaast lees ik in veel comments dat veel mensen het niet eens zien wanneer de auto over een sportonderstel beschikt. Met bijvoorbeeld de Eibach Pro-kit van Barry valt de verlaging echter veel meer op!
 
Bedankt voor jullie fijne reacties, misschien dat ik in de toekomst mijn Polo nog laat verlagen! Eerst maar even kijken hoe die rijdt! :)
Verlagingset van Barry valt idd erg goed op, en lijkt ook een stuk beter!

@Menaz
Wat bedoel je precies?
 
Dat ja. :) Heb de 1.2TSI wel gereden in zwaardere auto's, zoals de Golf VI. maar niet in de Polo.

Persoonlijk vindt ik de 1.2 TSI aardig pittig, ik heb in zowel een 90pk als 105pk gereden! De 90PK is al aardig vlot met optrekken! Maar dat is ook niet verwonderlijk met een turbo die al bij 1500rpm begint De 105 heeft even iets meer over!
Dit is mijn eerste auto met een turbo, huidige model is een Golf V 1.6 FSI die echt een stuk trager is met optrekken!
 
Hallo , Ik heb ongeveer dezelfde besteld ,krijg hem over ongeveer 4 wkn,

ik heb wel gekozen voor het sportonderstel omdat ik hem erg hoog op de pootjes vindt staan .

wat betreft het vermogen vindt ik het persoonlijk wel genoeg , je kunt er altijd voor kiezen om de auto te chippen. ik ben er zelf niet zo"n voostander van

ps mijn vorige auto was een bmw 523 i touring automaat en om de bouwkwaliteit te benadrukken van de polo ga ik er voor mijn gevoel niet op achteruit je merkt toch wel dat het ontwerp en de materiaalen een stuk verbeterd zijn tov 12 jaar geleden.
 
Lees dat hier veel Polo 6r rijders wel een sportonderstel hebben gekozen! Heeft iemand hier afbeelding van een Polo r line met een sportonderstel en 1 zonder? Om het verschil te zien?

Mijn Polo wordt in week 18 in productie genomen! Het is nu week 14, kan je nu nog kiezen voor een sportonderstel? Heeft iemand daar ervaring mee?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!