Voorstellen MaccieG

Even voorstellen.... Ik ben Mac en sinds 4 Augustus trotse eigenaar van mijn eerste eigen auto, deze volkswagen polo 1.2 trendline uit 2009.
Nooit een autopersoon geweest maar merk nu toch nu ik er zelf één heb die van MIJZELF is dat het een beetje begint te knagen om aan alles te willen "sleutelen", verbeteren en over te leren. :sunglasses:
Ik ben werkzaam als leefstijlcoach & personal trainer en begin in September met afstuderen binnen de opleiding HBO Sportkunde.

Ik lees al een paar weken mee op het forum zonder lid te zijn en dacht waarom ook niet.
Ik heb tot nu toe zelf een armsteun en een aftermarket infotainment systeem geïnstalleerd en ben er zeer tevreden mee Big Grin.

Upgrades waar ik aan denk (en waar ik wellicht jullie advies voor nodig heb Stick Out Tongue) zijn:
- Subwoofer in reservewiel compartiment
- Lichtmetalen velgen
- Led verlichting koplampen
- Verlagen
- Inbouwen mistlampen (denk ik?!)

Mochten jullie aanraders hebben en/of mij in de juiste richting willen sturen, voel je vrij!
Greetz.

1E59036B-481E-46C6-91C9-B5353E9B7E2D.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R Trendline  1.2 70PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!