Maarten's Polo 9n3

webcrtor zei:
Ja je kunt natuurlijk ook niet al te veel verwachten voor die prijs eh maarten.. Ik neem aan dt voor die prijs de navigatieantenne er niet bij zit? weet zelf niet goed hoe dat werkt bij die modelletjes en als je geen standaard antenne in je auto hebt.. Kan jij mij er nu dan meer over vertellen? :)

Btw wel heel goede prijs, als ik zo op internet kijk zie ik enkel prijzen 450+, waar heb je die gehaald al ik vragen mag? :)


De verkoper belde mij even later op dat hij zich vergist had is idd duurder zelfs over de 500€. Hij had zich vergist met de gewone radio/dvd speler van caliber. Hij vond het trouwens dom om van caliber te kopen want dat was volgens hem en verschillende collega-verkopers in de buurt een slecht merk waar veel klachten over waren dus had hij me aangeraden nog effkes voor te sparen voor een goede pioneer. Waar je ook nog een goede dienst naverkoop voor hebt.
 
Tuurlijk gaat een pioneer beter werken dan dit, maar is ook meteen wel heel veel geld hoor.. Stef van stefscaraudio.be plaatst deze regelmatig en hij zegt dat de meesten er wel content van zijn.. en hij is echt wel een kenner en krak op het vlak van audio, als hij die zelf ook plaatst zal het gene brol zijn.. maarja je moet het zelf weten of je er nog eens 1000euro extra voor over hebt eh voor zo een pioneer..
 
Heb mij een embleemloze grill aangeschaft, us-pinkers, en eindelijk een ap-schroefkit om diene jeep te verlagen
Wachten tot de bestelling binnenkomt bij www.carsensations.be^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!