Maarten's Polo 9n3

Hallo iedereen,


Graag stel ik mijn Volkswagen Polo 9n3 Comfortline 5deurs voor.
Ik heb deze nieuw gekocht (Stockmodel) in Oktober 2010.

En heb de volgende aanpassingen gedaan:

Interieur:
Achterste ruit + Achterste zijruiten geblindeerd volledig donker door hexafolie (5%)
Pioneer DEH-4200SD Car Radio
Pilot-led-leeslampjes
Volkswagen Polo Mattenset

Exterieur:
Ap schroefkit
Us-Pinkers
Embleemloze grill
Pilot-led-nummerplaatverlichting
Kofferletters gecleaned
Pilotxenonlampen h7 6000K
Pilot ledlamp dagrijlicht
17 Inch audi rs-velgen met vw logo
Chrome-antenne


Audio:
Woofer lanzar heritage 800W Versterker Lightning audio
JBL Boxen "Grand Touring Serie GT0927



Foto's:

19927917508115636881040.jpg


65488716271843108591180-1.jpg


65488712895273112979497.jpg


6548876760943112979482.jpg


6548874659832112979489-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ger zei:
dat ziet er goed uit is toch een van de laatste
heb je nog meer plannen met de polo

groeten ger

Ik ben van plan om hem te verlagen tegen volgende zomer, weet er eigenlijk niet veel van dus daarom dat ik me heb aangemeld op het forum. Ik zou ook graag een inbouwradio hebben met gps/dvd/phone enz maar nieuw bij vw kost dit al zo'n 1800dus zoek naar goedkopere versies. Ook een chrome grill zoals bij de nieuwe volkswagens lijkt me mooi en om ook zo'n chrome rand rond de luchtventilators te plaatsen, maar moet dit allemaal eens opzoeken. Grdz
 
Normaal gezien past elke aftermarket 2din navigatieradio.. met aftermarket bedoel ik dus pioneer, caliber,blaupunkt en ga zo maar door. Je moet zelf maar eens rondneuzen op internet naar merken die binnen jou budget passen, als er bij staat 2din dan past het gewoon ;) je kan ook voor een 1din gaan met zo een uitschuivend scherm als je je vakje onder je radio wil behouden om iets kleins in te leggen, dat moet je zelf beslissen ;)
 
Ik heb zelf de MFD 1 van Volkswagen / Blaupunkt. Ben er zeer tevreden mee.
Helaas zijn deze niet voor €500,- te krijgen.

Houd er rekening mee dat je ook nog een navi-antenne moet aanschaffen, die zijn ook prijzig.
 
Als je dat budget hebt en geen risicos wil nemen met namaak spul etc zou ik dan eens kijken naar caliber, de mcd893 ligt net onder de 500 euro, als je sd functie wil moet je naar de mcd894 kijken.. Ik heb zelf een gewone cd mp3 sd radio steken van dit merk en vind hem best goed
 
webcrtor zei:
Als je dat budget hebt en geen risicos wil nemen met namaak spul etc zou ik dan eens kijken naar caliber, de mcd893 ligt net onder de 500 euro, als je sd functie wil moet je naar de mcd894 kijken.. Ik heb zelf een gewone cd mp3 sd radio steken van dit merk en vind hem best goed
Oké bedankt, ziet er een tof systeemke uit :)
 
ik had voor 225 een pioneer f-700bt gekocht op mp.
incl microfoon een antenne.
gaat als een trein, dus als je goed zoekt is er zeker wat te vinden!

edit:
zag net pas dat je geen hollander bent.. dus je moet dan wel wat zoeken in het zuiden van nederland.
 
lennertvdkort zei:
ik had voor 225 een pioneer f-700bt gekocht op mp.
incl microfoon een antenne.
gaat als een trein, dus als je goed zoekt is er zeker wat te vinden!

edit:
zag net pas dat je geen hollander bent.. dus je moet dan wel wat zoeken in het zuiden van nederland.
Toch bedankt hoor,
Ben vollop aan het zoeken op 2ehands sites enz, En heb een prijsaanvraag gedaan voor die caliber mcd893 wat webcrtor zij. Allesinds bedankt iedereen voor de moeite :)
 
Ja je kunt natuurlijk ook niet al te veel verwachten voor die prijs eh maarten.. Ik neem aan dt voor die prijs de navigatieantenne er niet bij zit? weet zelf niet goed hoe dat werkt bij die modelletjes en als je geen standaard antenne in je auto hebt.. Kan jij mij er nu dan meer over vertellen? :)

Btw wel heel goede prijs, als ik zo op internet kijk zie ik enkel prijzen 450+, waar heb je die gehaald al ik vragen mag? :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!