Voorstellen m1karabijn - Polo GTI 2.0

Hierbij wil mij even voorstellen mijn naam is Gerard ben 68 jaar en kom uit Vlaardingen.
Sinds een zaterdag 14-01-2022 ben ik de trotse eigenaar van een Polo Gti uit 2019 gekocht bij van Vossen exclucive in Tilburg jullie niet onbekent denk ik.
Rij nu al 50 jaar auto en mijn eerste auto was een VW Kever daarna nooit meer Volkswagen gereden tot nu toe.
Bijna alle merken gehad Mercedes , BMW , Volvo , Opel , Toyota eigenlijk teveel om op te noemen.
Ik ben 4 jaar geleden met pensioen gegaan en heb mijn eigen een cadaeu gedaan door een Toyota Yaris Hybrid te kopen met alle toeters en bellen een excutive uitvoering maar ik heb altijd een beetje het gevoel gehad van een oubollige auto het reed niet verkeerd maar ik miste het sportieve kwam nog bij dat ik in een kleine 2 jaar dat ik eigenaar ben geweest 4 terugroep acties heb meegemaakt die me iedere keer 2 uur van mijn tijd koste na weer een brief op de mat voor de 5e terugroep actie was ik het zat en heb de auto verkocht.
Inmiddels natuurlijk wel gekeken wat ik dan ging kopen en mijn oog viel op de VW Polo GTI met een 6 bak DSG na alle auto site's te hebben afgelopen kwam ik uit bij van Vossen die een bram van een Polo had staan uit 2019 met 44000 km op de teller wel een import maar Dealer onderhouden na het chekken van mij heeft de auto 1 eigenaar gehad en is volledig schadevrij alle toeters en bellen heeft deze auto.
Rij nu 2.5 week in de Polo ga steeds meer vertrouwd raken met de auto en zijn instellingen maar het is echt een bom op wielen wat een kracht en een souplesse heeft de auto.
Kortom daar ga ik veel plezier aan beleven ben wel 68 maar jong van geest dus een extra's PK onder mijn kont doet me goed.
Ben lid geworden van dit forum om nog meer informatie over de auto te leren zal in het begin veel lezen en de kunde van de forum leden opsnuiven.
Met het weer van de laatste weken heb ik nog geen foto's kunnen maken die volgen zodra het lekker weer is ga ik dat regelen als daar behoefte aan is.
Ik hoop dat ik voor jullie iets heb kunnen betekenen met dit voorstellen.

Groeten,Gerard114244094 (1).jpg114244082 (1).jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Welkom op het Forum met uw mooie Polo GTi.
m1karabijn... toevallig ook lid bij een andere sportclub?
De M1 Carabine is toch een van de mooiste wapens (2e wereldoorlog) met het typische geluid als de laatste kogel geschoten is.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!