LVS Carparts Limburg

Beste mede leden,
graag wil ik jullie waarschuwen voor de handel van LVS Carparts in Limburg. Ik zelf had daar een armsteun gekocht en had vantevoren nadrukkelijk gevraagd of deze volledig schade vrij zou zijn. De reactie was; "De armsteun verkeerd in zeer nette staat zonder op of aanmerkingen."
Zo heb ik dus op goede vertrouwen de armsteun besteld, maar bij binnenkomst bleek hij helemaal niet zo in nette staat zonder aanmerkingen. De bekerhouder veer was lam, er zaten schroevendraaier putjes in en deuken en krassen op het plastic.
Helaas trekt deze verkoper voor de verkoop zijn verantwoordelijkheid al weg door dit te melden bij betaling: "Zodra het bedrag is voldaan gaat u als consument akkoord met onze voorwaarden."

Voorwaarden:
"Verzending vindt plaats per pakketdienst in opdracht van de consument.
Ook kunt u de goederen zelf ophalen tijdens openingstijden van ons bedrijf.
Er wordt geprobeerd zo spoedig mogelijk te leveren.
Indien levering niet mogelijk is wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
Wij zijn nooit aansprakelijk voor schade of vermissing van verzendopdrachten na inname van pakketdienst.
Verzending is in opdracht van de consument deze draagt ook het risico van verzending van het product.
Bij foutieve bestelling of retourzending zijn de verzendkosten voor rekening van de consument.
Op gebruikte onderdelen wordt geen garantie gegeven. Ook nemen wij geen onderdelen retour."

Wees dus bedacht op je aankoop bij deze partij, zoals boven genoemd gaven ze geen gehoor meer op mijn klacht. Laat staan dat ze met een passende oplossing kwamen.

Dit wou ik graag even met jullie delen. Dit om verdere teleurstellingen te voorkomen.

Gr. Tammoh
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste mede leden,
graag wil ik jullie waarschuwen voor de handel van LVS Carparts in Limburg. Ik zelf had daar een armsteun gekocht en had vantevoren nadrukkelijk gevraagd of deze volledig schade vrij zou zijn. De reactie was; "De armsteun verkeerd in zeer nette staat zonder op of aanmerkingen."
Zo heb ik dus op goede vertrouwen de armsteun besteld, maar bij binnenkomst bleek hij helemaal niet zo in nette staat zonder aanmerkingen. De bekerhouder veer was lam, er zaten schroevendraaier putjes in en deuken en krassen op het plastic.
Helaas trekt deze verkoper voor de verkoop zijn verantwoordelijkheid al weg door dit te melden bij betaling: "Zodra het bedrag is voldaan gaat u als consument akkoord met onze voorwaarden."

Voorwaarden:
"Verzending vindt plaats per pakketdienst in opdracht van de consument.
Ook kunt u de goederen zelf ophalen tijdens openingstijden van ons bedrijf.
Er wordt geprobeerd zo spoedig mogelijk te leveren.
Indien levering niet mogelijk is wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
Wij zijn nooit aansprakelijk voor schade of vermissing van verzendopdrachten na inname van pakketdienst.
Verzending is in opdracht van de consument deze draagt ook het risico van verzending van het product.
Bij foutieve bestelling of retourzending zijn de verzendkosten voor rekening van de consument.
Op gebruikte onderdelen wordt geen garantie gegeven. Ook nemen wij geen onderdelen retour."

Wees dus bedacht op je aankoop bij deze partij, zoals boven genoemd gaven ze geen gehoor meer op mijn klacht. Laat staan dat ze met een passende oplossing kwamen.

Dit wou ik graag even met jullie delen. Dit om verdere teleurstellingen te voorkomen.

Gr. Tammoh

Ik denk persoonlijk dat iets afnemen van een autosloopbedrijf,vragen is om problemen!!
 
Ik denk persoonlijk dat iets afnemen van een autosloopbedrijf,vragen is om problemen!!
Kan zijn, maar hier is in Nederland en de rest v.d. EU gewoon wetgeving voor om de consument te beschermen. In Nederland heet dit de Wet Kopen op Afstand. Zie deze link voor meer info. Er geldt sowieso een 14-daagse zichttermijn, waarin de koper kan bepalen e.e.a. retour te sturen. Of het artikel nu 2e hands is of gloednieuw, de verkopende partij is bij wet verplicht het terug te nemen en het volledige aankoopbedrag (inclusief initiële verzendkosten) terug te storten, tenzij het om een op maat gemaakt of bederfelijk product gaat, iets wat me bij een armsteun voor een Polo compleet irrelevant lijkt.

Doet de verkopende partij dit niet, kun je een brief sturen waarin je ze even vriendelijk op je rechten wijst, en aangeeft dat als niet binnen de wettelijk gestelde termijn je geld wordt teruggezonden dat je het via de rechter oplost, waarbij alle gerechtskosten op de verkopende partij zullen worden verhaald. Moet je eens kijken hoe snel de centjes weer op de bankrekening staan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: sahindogan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!